Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Foto: synd nu"
Fra : max

Dato : 01-08-03 22:09

Dagens snaps..-max-
news:gDAWa.43222$Kb2.1860251@news010.worldonline.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-08-03 23:03

max wrote:
> Dagens snaps..-max-
> news:gDAWa.43222$Kb2.1860251@news010.worldonline.dk

Det var da meget sjovt :)

Fra : max

Dato : 01-08-03 23:17

> max wrote:
> > Dagens snaps..-max-
> > news:gDAWa.43222$Kb2.1860251@news010.worldonline.dk
>
> Det var da meget sjovt :)

Njae, det var en sløv dag..og puh varmt..-max-

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 02-08-03 10:20

max skrev:

> Dagens snaps..-max-

Hvis jeg nu spørger rigtig pænt: Synes du billedet bliver bedre
af at være skævt? Jeg synes det ikke! Jeg kan godt se, at skiltet
"Lev stærkt, synd nu" fik problemer, hvis du skulle rette billedet
op.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : max

Dato : 02-08-03 10:34

> [...]
> af at være skævt? Jeg synes det ikke! Jeg kan godt se, at skiltet
> "Lev stærkt, synd nu" fik problemer, hvis du skulle rette billedet

Hey Sven Erik - Ja jeg syns det blir bedre af at være skævt,
ok det er ikke det bedste billede,langt fra, men fordi du er
så flink har jeg postet det originale uredigerede billede:
måske kan du gøre noget ved det.?-max-

Fra : Petersen_Michael

Dato : 02-08-03 20:42

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hey Sven Erik - Ja jeg syns det blir bedre af at være skævt,
> ok det er ikke det bedste billede,langt fra, men fordi du er
> så flink har jeg postet det originale uredigerede billede:
> måske kan du gøre noget ved det.?-max-

jeg kan bedst lide det uredigerede, (med de rette vinkler)
men ville vælge en strammere beskæring, så venstre halvdel
af butiksruden blev skåret (det er kun de tre rækker med
erotiske magasiner, der er interessante for historien IMO)

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 03-08-03 12:06

max wrote:
> Dagens snaps..-max-

Jeg leder som en gal i dk.binaer efter et billede af max som kan passe
på emnet her, men finder intet. Er det blevet slettet, eller er det min
dk.binaer der er inkomplet?

mvh

Jesper Brunholm (som stadig synes at det er ufatteligt meget lettere med
links til billeder der ligger på en hjemmeside )

Fra : max

Dato : 03-08-03 12:32

> [...]
>
> Jesper Brunholm (som stadig synes at det er ufatteligt meget lettere med
> links til billeder der ligger på en hjemmeside )

Leder du efter snaps - så finder du nok ikke noget, men prøv
denne: Foto: synd nu

Hehe, ja ufatteligt.. Jeg overvejer at sætte en server op her hjemme
eller leje mig ind på et af de billige webhoteller, du ved 400mb for
20 kr. Jeg rejser snart igen, så det vil jo (syns jeg) være sjovt at smide
dem op så i kan følge med, og jeg kan vidst ikke poste i binaer fra den
anden side af kloden, så hav lidt tålmodighed..)-max-

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 03-08-03 19:31

max skrev:

> ... Jeg rejser snart igen, så det vil jo (syns jeg) være sjovt at smide
> dem op så i kan følge med,

Halløj Max. Hvor går din rejse hen denne gang?

Og så synes jeg, det ville være fint at følge dig. Så smid
endelig nogle af dine "skud" op, når du har adgang til det.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : max

Dato : 03-08-03 20:18

> [...]
>
> Og så synes jeg, det ville være fint at følge dig. Så smid
> endelig nogle af dine "skud" op, når du har adgang til det.

Der er jo aldrig noget der sikkert, men jeg har været på vej til Varanassi
flere gange og jeg håber det lykkes i år, der ligger en lille mission som gør
et godt stykke arbejde blandt byens aller fattigste. Men ønske listen er lang
og tingene går aldrig helt som jeg planlægger, så det er jeg holdt op med..
)-max-