Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hjælp
Fra : Niclas

Dato : 01-08-03 21:52

hej NG har brug for den engelske ugave af den her side
http://images.google.dk/imgres?imgurl=photoline.com.ru/camera/canon/eos500.j
pg&imgrefurl=http://photoline.com.ru/camera/canon1.htm&h=110&w=110&prev=/ima
ges%3Fq%3Dcanon%252Beos500%26svnum%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%
3DUTF-8

Fra : Kurt Jensen

Dato : 01-08-03 22:18

On Fri, 1 Aug 2003 22:51:53 +0200, Niclas wrote:

> [...]
>ges%3Fq%3Dcanon%252Beos500%26svnum%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%

Det var en af de lange. I stedet for at bringe linket til
Google-søgningen, havde det været smartere at bringe det direkte link
til siden: http://photoline.com.ru/camera/canon1.htm

Men hvem siger at siden findes på engelsk? Ikke på det site i hvert
fald. Men du kan jo skrive til <avp@interline.ru> (fundet i nederste
linie i højre spalte på forsiden) og forhøre dig om hvorvidt de har
den på engelsk, eller kan henvise til en tilsvarende side på engelsk.

Fra : Niclas

Dato : 01-08-03 22:47

TAK for det...: )

Fra : Niclas

Dato : 01-08-03 22:49

den er jo på russisk det kan jeg jo ikke læse

Fra : Henning

Dato : 01-08-03 23:20

"Niclas" <n-jons@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse

Prøv at køre siden gennem denne:

http://babelfish.altavista.com/

Ikke helt perfekt men delvis brugbar.

mvh Henning

Fra : Niclas

Dato : 02-08-03 00:14

tak haha : )

Fra : Torben

Dato : 02-08-03 07:25

"Niclas" <n-jons@fjernmail.dk> wrote in message
> [...]
ges%3Fq%3Dcanon%252Beos500%26svnum%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%

Hejsa Niclas
Jeg kan se du er interreseret i canon i rusland, er det for at købe derovre
?

Jeg er så heldigt at jeg skal over og besøge mine russiske venner igen ( var
der i 98 og 2000), og da jeg var igang med at se på kamera
herhjemme/EU-området, undersøgte jeg også det russiske markede, for man
kunne jo være heldigt at prisen var meget lavere....

Men det jeg fandt ud af ang priserne på canon via diverse russiske
hjemmesider, var at de var dyrere end i dk, hvilke passede meget overens med
de oplevelser jeg havde sidst jeg var derovre og samtidigt kiggede på priser
(f.eks Lego var dyre i RU ifht DK

Så hvis det var med henblik på køb, må jeg nok skuffe dig

Hilsen Torben

(der venter hans G5 fra Tyskland på mandag)

Fra : Torben

Dato : 02-08-03 07:41

der var jeg vist lidt for hurtigt ude - jeg fik teksten til at lyde som om
at det var dyre, men det jeg mente var at det lå og svingede mellem at være
billiger og at være dyre ....

se f.eks http://www.lphoto.ru/index.php , hvor Canon G3 kan fåes for 4500 kr
pt (hvortil skal lægges fragt plus moms)

Hilsen Tr

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 02-08-03 08:51

"Torben" <rubyto@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kr
> pt (hvortil skal lægges fragt plus moms)

Hej Niclas.

Siden her (http://www.chem.helsinki.fi/~toomas/photo/canon-current.html)har
vist nogle af de samme informationer. Jeg ved, at der er en side der minder
meget om den russiske, men har set den på Nikon-kameraer, så mon ikke også
den findes på Canon.

MVH

Thomas

Fra : Niclas

Dato : 02-08-03 10:31

jeg kan ikke lide rusland jeg vil bare have den hjemme side på engelsk okay
jeg ved den findes på engelsk.

hilsen Niclas

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 02-08-03 10:59

Hej Niclas.

Siden her har vist nogle af de samme informationer.

http://www.chem.helsinki.fi/~toomas/photo/canon-current.html

Håber den kan bruges, linket i mit andet indlæg virkede ikke.

MVH

Thomas