At tvinge en table rows til at holde sin b~
Fra : Bud

Dato : 01-08-03 14:14

Hej

Jeg har en html side bestående af 3 kollonner med tekst og billeder.
For at skabe mellemrum har jeg lavet to kollonner imellem på hver 30px
bredde.

Men desværre "kollapser" de to kollonner når man gøre browseren mindre.
Jeg har foreløbigt løst problemet med et par stykker "spacer" grafik på
30 px.
Men er der en måde at tvinge en tom tabel kollonne til at holde sin
bredde uanset hvad der sker med browser vinduet etc. ?

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Jes

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-08-03 14:59

"Bud" <davinci@mail.tdcadsl.dk> skrev

> [...]
> Men er der en måde at tvinge en tom tabel kollonne til at holde sin
> bredde uanset hvad der sker med browser vinduet etc. ?

Du skriver ikke noget om, hvordan du har defineret de 3 kolonner. Måske
skyldes problemet, at der ikke er plads til det hele ved små vinduer.

Lad os se siden, kom med en url.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jens Lassen

Dato : 03-08-03 18:25

Bud wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Men er der en måde at tvinge en tom tabel kollonne til at holde sin
> bredde uanset hvad der sker med browser vinduet etc. ?

Der er nået der tyder på at du har sat din tabel til relativ, og det gør
at den ændre sig efter vinduets størrelse.
Du kan ændre det under tabelegenskaber, i den tabel du arbejder med

Jens

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne