P4C800DL og AGP
Fra : Palle

Dato : 01-08-03 13:36

Hej alle glade. . .
Når jeg starter Asus PC Probe & går til Information/System Slots/AGP kan jeg
se en slot type - AGP 4x og Bus Width 32-bit.. Mit grafikkort er et Asus
V9280S GF.4 Ti4200-8x 128. Nogen ting er jo fejl for bundkortet er jo ogsa
et AGP 8x, og driv.er NVIDIA 6.14.10.4403 med DirectX 8.1.
Korer jeg max med dette kort ?

Palle.

Fra : Allan / Kolding

Dato : 01-08-03 19:58

Mit P4P800 skriver X8 ... 32 bit.
Med et MSI G4TI4800SE VTD.
Det er også et X8 AGP.

Kan det stille i bios ?

Allan / Kolding

KLIP

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 01-08-03 20:51

"Palle" <agerskov.p@telia.com> wrote in message
> [...]
> V9280S GF.4 Ti4200-8x 128. Nogen ting er jo fejl for bundkortet er jo ogsa
> et AGP 8x, og driv.er NVIDIA 6.14.10.4403 med DirectX 8.1.
har samme bundkort men mit radeon 9800 pro køre 8x agp, samt 32 bit ifgl.
asus probe, har du prøvet at gå ind i nvidia controlpanelet og se om der er
et sted du kan stille agp, for jeg ved, ved mit ati controlpanel kan man
selv gå ind og juster den til enten 4x eller 8x agp, er stat som standart
til 8x agp på min, kan jo være nvidia sætter det standart til 4x agp.

Hygge og god weekend

Dorthe

Fra : Henning Larsen

Dato : 01-08-03 21:55

"Palle" <agerskov.p@telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> V9280S GF.4 Ti4200-8x 128. Nogen ting er jo fejl for bundkortet er jo ogsa
> et AGP 8x, og driv.er NVIDIA 6.14.10.4403 med DirectX 8.1.

Jeg har samme bundkort og et GF4 ti4600 AGP 4x. I Asus Probe står
bundkortets AGP type som 8x.

Henning