Det tætteste Baluka kommer på udstilling..~
Fra : Louise Viborg

Dato : 01-08-03 12:16

Vores niece og nevø på henholdsvis 6 og 8 år har fået lov at låne
Baluka til Børnedyreskue på søndag Jeg skla selvfølgelig med som
hundefører Men det blive rnok meget sjovt og jeg er sikker på at
Baluka vil synes det er sjovt

By the way, så har vi fået lavet 40 kvm løbegård til vores katte og
kanin i forbindelse med vores terasse, og Baluka har fået en rigtig
god legekammarat i vores kanin på 11 uger

Mvh. Louise & Baluka (Golden Retriever)
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : mathilde

Dato : 04-08-03 09:27

Jamen hvordan gik det så?

Mathilde.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 04-08-03 11:39

"mathilde" <mathilde.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen hvordan gik det så?
>
> Mathilde.

Ja, Louise... Fortæl!
....Selvom jeg jo godt kender resultatet...
"Naanana-naa-naa" *GG*

Rinnie

--
Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-08-03 12:25

Jamen, Baluka vendte da hjem med en fin lille kokarde og to pokaler,
som han vandt for sin 1. præmie Selvom der var en mand der kom hen
til os og sagde at han syntes Baluka skulle have Ærespræmie, fordi han
var den dejligste hund Iøvrigt tror jeg at jeg burde have taget
hans stamtavle med, for der var satme ingen der ville tro på at han
var ægte Golden Retriever pga hans størrelse.....eller mangel på samme
*G*
Og så fik han leget lidt med lille hvalp. Baluka bryder sig jo ikke om
de voksne hunde...de er alt for voksne til ham *G*
Idag er han meget træt. Jeg nåede lige at komme hjem fra skole og sige
hej til ham. Så satte vi os på gulvet i stuen og kælede og så lagde
han sig med hovedet på mit skød og faldt i søvn Så sad jeg ligesom
der, for hvem kan nænne bare at gå?? Jeg kan ihvert fald ikke

Mvh. Louise & Baluka (Golden Retriever)
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 04-08-03 17:56

Du er sg'u for godt opdraget af kattene, hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-08-03 17:52

Ja da *G*

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 04-08-03 18:17

> [...]
> som han vandt for sin 1. præmie Selvom der var en mand der kom hen
> til os og sagde at han syntes Baluka skulle have Ærespræmie, fordi han

Ihhhh tillykke!
(igen)

....det med stamtavlen... Du kan bare bilde dem ind han er en hvalp! Hihi...
....En blanding af en Golden og en gravhund!DD

Rinnie

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-08-03 18:23

Sig mig, Rinnie....skulle du ikke på ferie igen???!!! *GG*

On Mon, 4 Aug 2003 19:16:39 +0200, "Rinnie Ilsøe"

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 04-08-03 19:25

> Sig mig, Rinnie....skulle du ikke på ferie igen???!!! *GG*

Jo, jeg havde faktisk tænkt på at invadere nogen jeg kender i en lille by
uden for Odense... Nogen med Norske Skovkatte og en Golden-fidelihut!
*LOL*

Rinnie

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-08-03 19:35

Jamen du skal da være så velkommen

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

On Mon, 4 Aug 2003 20:25:22 +0200, "Rinnie Ilsøe"

Fra : mathilde

Dato : 06-08-03 09:34

"Louise Viborg" skrev d. 01-08-03 12:16 dette indlæg :

Jamen så mange gange tillykke:))

Mathilde.

http://www.kandu.dk/