Skærme
Fijala 3554
Akut hjælp søges - LCD skærm
Fra : Christer

Dato : 01-08-03 12:12

Hej!

Jeg har et mere og mere presserende problem. LCD skærmen på min Asus
8200 laptop (er ikke lige sikker på nummeret der) er begyndt at fejle.
Fejlen består i af de røde og grønne farver slår ud i et sandt
festfyrværkeri. Jeg tror kun der er en løs forbindelse i skærmen (og
ikke i leddet der forbinder skærm med resten). Grunden til jeg tror
det er en løs forbindelse er, at jeg kan "lirke" med skærmen og dermed
få den til at virke igen!

Laptoppen er desværre uden for garanti, og jeg har ikke specielt meget
lyst til at ringe til dem jeg købte af, da de har priser der grænser
til tyveri ved åbenlys dag (fx. 600 kr for en ny tænd knap!!!).
Jeg er heller ikke meget for selv at åbne skærmen for at se, om jeg
kan lokalisere den løse forbindelse.

I godtfolk herinde skulle vel ikke kende en forhandler med fagligheden
i orden, der kan hjælpe mig? Gerne i københavnsområdet. For mig
betyder det ikke så meget, om han er certificeret ASUS forhandler
eller noget, bare vedkommende kan hvad der skal til :)

Håber på hurtigt svar.

Mvh.
Christer