Sender ikke MMS beskeder
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 01-08-03 11:56

Hejsa..

Jeg har lidt bøvl med min Nokia 7250 og Telmore.
Når jeg tager nogle billeder, og sender som MMS beskeder til venner og
bekendte bliver de i udbakken, og clip'sen/kuverten figurere i øverste
hjørne af min telefon. Sådan kan den stå i timevis, uden at det ændre sig.
Men slukker jeg telefonen og tænder igen, går der få minutter, og beskederne
er sendt.

Hvorfor er det ligeeee at det sker?

Mvh Thomas

Fra : pet detektive

Dato : 02-08-03 13:27

Du skal tilmelde dig GPRS, for at kunne sende MMS, kan ikke huske om
Tellmore er begyndt at understytte denne service, men se på deres
hjemmeside, efter at TDC har købt sig ind, skulle der være mulighed, for
det...men som sagt skal du ha et abon. der understytter det og så skal du ha
en MMS opsætning, den kan du hente på TDC hjemmeside.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-08-03 17:21

"pet detektive" <nikihansen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ha
> en MMS opsætning, den kan du hente på TDC hjemmeside.

Jeg er tilmeldt både GPRS og MMS hos Telmore..

Thomas

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 02-08-03 22:52

On Sat, 2 Aug 2003 14:27:21 +0200, "pet detektive"
<nikihansen@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>det...men som sagt skal du ha et abon. der understytter det og så skal du ha
>en MMS opsætning, den kan du hente på TDC hjemmeside.

Du SKAL ikke tilmelde dig GRPS for at kunne sende eller modtage MMS.
Flemming Jacobsen