3650 billige MMC kort
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 01-08-03 10:09

Halløjsa allesammen..

Skal naturligvis have udvidet min 3650ers hukommelse, og valget står mellem
de "officielle" Dts-64 kort og almindelige (billige) MMC-kort.
Prisforskellen er, så vidt jeg har set, ganske betydelig - Nokias egne er
DYRE.

Og så er det jo, at jeg gerne vil høre om der er nogle som har gode eller
dårlige erfaringer med MMC-kort i en Nokia 3650, prisklasse 225,- - 300,- ?
Virker det overhovedet?

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 01-08-03 10:57

Ja, det virker fint, jeg har et 512 Mb kort i min, men mindre kan jo også
gøre det.

Din telefon er ligeglad hvilket kort du anvender, så bare køb det billigere
da du samtidig får mere MB pr. krone.

/ T Rex

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 01-08-03 11:49

"-= T Rex - 6400 =-" <westerskov@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det virker fint, jeg har et 512 Mb kort i min, men mindre kan jo også
> gøre det.

Jeg troede egentlig kun at 3650eren understøttede MMC kort op til 64mb eller
128mb - kan du udnytte alle 512mb på 3650eren??

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 01-08-03 12:11

Ja ingen problem med min 3650, men kortene er dyre i 512 Mb, så det mest
økonomiske er at anvende 128 - 256 Mb kortene.