Formular fra Word til PDF?
Fra : BJ.DK

Dato : 01-08-03 09:36

Jeg har både Word 2000 og Adobe Acrobat installeret.

Jeg har i Word oprettet en formular, som jeg gerne ville konvertere til
PDF-formular.

Er der nogen nemmere metode, end at lave en almindelig PDF-fil og
efterfølgende selv sætte alle formularfelterne ind een ad gangen?

Børgesen

Fra : Per A. Hansen

Dato : 01-08-03 19:48

"BJ.DK" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen nemmere metode, end at lave en almindelig PDF-fil og
> efterfølgende selv sætte alle formularfelterne ind een ad gangen?

Der findes nogle programmer til formålet - Ghostword installerer
en knap i Words værktøjslinie, et trryk på denne omdanner dokumentet
til en pdf-fil.
Ghostword fandt jeg på en CD fra et datablad, men
kan sikkert downloades fra Tucow eller tilsvarende.
Man skal blot have en driver til PS installeret - der oprettes
så en virtuel PS-printer.

Per A. Hansen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-08-03 20:56

"Per A. Hansen" <xxper.hansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan sikkert downloades fra Tucow eller tilsvarende.
> Man skal blot have en driver til PS installeret - der oprettes

Ved du om den virker med windows xp og word xp? De er ikke nævnt på de
hjemmeside, hvor jeg fandt den til download.
Bl.a. på
http://www.et.dtu.dk/Software/GhostWord/Index.html

Kurt

Fra : Per A. Hansen

Dato : 03-08-03 16:51

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ved du om den virker med windows xp og word xp? De er ikke nævnt på de
> hjemmeside, hvor jeg fandt den til download.

Nej - jeg bruger W-98.
Mon ikke af de har fundet ud af det på GhostWord.
hvis der er problemer med XP?
Jeg hentede en HP driver til PostScript, den virker
fint.

Per A. Hansen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-08-03 20:38

Jeg må så prøve det ved lejlighed, for at se om der virker med xp

Kurt

Fra : BJ.DK

Dato : 04-08-03 08:54

> [...]
>
> Der findes nogle programmer til formålet - Ghostword installerer
> en knap i Words værktøjslinie, et trryk på denne omdanner dokumentet

Du svarer muligvis på mit spørgsmål - jeg skal bare være helt sikker:

Ghostword vil altså tage mine word-formular-felter og konvertere dem til
PDF-formular felter, så jeg kan sende en "uredigerbar" PDF-fil ud, som folk
med Adobe Acrobat Reader selv kan udfylde og printe ud?

Børgesen