Rødovre brugshundeklub
Fra : bettinaP

Dato : 01-08-03 09:03

Jeg går og overvejer at skifte træningssted til Rødovre brugshundeklub
Er der nogen der ved hvem man skal kontakte? (deres hjemmeside virker vist
ikke og så er jeg jo helt på herrens mark)

bettinaP

Fra : Eifelvuf

Dato : 01-08-03 10:53

"bettinaP" skrev d. 01-08-03 09:03 dette indlæg :
> [...]
vist
> ikke og så er jeg jo helt på herrens mark)

Hej Bettina.

På deres hjemmeside står der : "Vi har træningspladser i Rødovre - for
enden af Ejbyvej og Ejbybroen - på vestvolden".

Ydermere står der :

"Hvordan kommer du i kontakt med os?

Det nemmeste er at maile eller ringe til vores kontaktperson og redaktør
af klubbladet - Per Gerlach. Han vil så sørge for at du får tilsendt
materiale angående vores næste holdopstart og sæson. Du skal oplyse
følgende i mailen: Navn, adresse og telefonnummer.
Pers telefonnummer er 3670-0457."

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/