Udtagning af SIM-kort af T68i ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-08-03 08:17

Min bror har anskaffet sig en SonyEricsson T68i. Vi skulle lige prøve
mit Telmore SIM-kort i den som det første SIM-kort. Det lykkedes os
ikke atter at få SIM-kortet ud "med de bare næver", men vi måtte have
fat i en lille skruetrækker/skalpel til at føre SIM-kortet vandret
tilbage ad den vej hvorfra det var kommet ind i SIM-kortholderen.

Er det virkeligt ikke muligt at fjerne SIM-kortet fra en T68i uden
brug af værktøj?

T65 er en dejlig nem telefon at skifte SIM-kort på. Hvorfor er SE mon
ikke fortsat med det koncept?

Claus

Fra : Janner

Dato : 01-08-03 10:38

> Er det virkeligt ikke muligt at fjerne SIM-kortet fra en T68i uden
> brug af værktøj?

Har lige prøvet fjerne og isætte mit sim kort i min T68 i'er i en skrivende
stund.... Det er Leth'

Med mindre i er usædvanligt fuml fingrede eller har hænder / fingre på
størrelse med et lokums brædt kan jeg ikke se problemet ... he he

Hygge og Go weekend

Jan

Fra : Jonas Christensen

Dato : 01-08-03 13:58

> Er det virkeligt ikke muligt at fjerne SIM-kortet fra en T68i uden
> brug af værktøj?

Jeg plejer at bruge en spids kniv eller lign. Det kan godt lade sig gøre
uden, men det er godt nok noget lettere, hvis man lige får et eller andet
ind under kortet.
Samme princip er i ævrigt anvendt i SE T300.

- Jonas

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-08-03 23:27

"Jonas Christensen" <jonas@REMOVEzaf.dk> wrote in message

> [...]
> ind under kortet.
> Samme princip er i ævrigt anvendt i SE T300.

....og i T28, T29, T39 + R380s.
Og jeg har altså aldrig haft mas med at få kortet ud igen !

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....