Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Dansk Instruktion til Canon Ixus 400
Fra : Michael

Dato : 01-08-03 05:43

Hejsa

Er der nogen som ligger inde med en dansk instruktionsbog til et ixus 400
eller hvor man kan hente den ned henne?
Har en på tysk, men det ikke min stærke side, så ville det være rart med en
på dansk.
Håber i kan hjælpe!
Michael

Fra : *gavtyven*

Dato : 01-08-03 09:02

Der er en kanon Engelsk side her :
http://www.canon.co.jp/Imaging/IXUS400/index-e.html

Og du kan downloade en Engelsk her :PowerShot400 er den samme som Ixus 400
http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

Skal du have en dansk,ved Canon godt at folk handler via nettet og vil
derfor have ml 4-600kr for en Dansk manual.
Men finder du en der har en dansk og gerne ville kopier - tænk lige på mig

Fra : Lars [8210]

Dato : 01-08-03 09:15

Michael wrote:
> [...]
til et ixus
> 400 eller hvor man kan hente den ned henne?
> Har en på tysk, men det ikke min stærke side, så ville det

Hej Michael

Hvis du kan bruge en engelsk så er den her:

http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html
( IXUS 400 = Powershot S400)

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : *gavtyven*

Dato : 01-08-03 10:34