Surprise i Århus blev ...
Fra : Jan Richardy

Dato : 31-07-03 23:22

Er jeg mon den første? Anyways, så var surpriseforestillingen i Århus
"Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl" ...

Faktisk ret god film. God historie ..

Man har på fornemmelsen at de gerne ville have haft Natalie Portman i
hovedrollen, men ikke kunne få hende. Så de castede en som lignede i stedet
(og som også spiller med i Star Wars 1)...

--

Jan Richardy
9 dyk under blybæltet

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 31-07-03 23:35

On Fri, 1 Aug 2003 00:21:56 +0200, "Jan Richardy" <usenet@richardy.dk>
wrote:

> [...]
>hovedrollen, men ikke kunne få hende. Så de castede en som lignede i stedet
>(og som også spiller med i Star Wars 1)...

Well det var én af de film jeg ville have sprunget over.

Det lagde fint ud med god humor, fart, en god historie og gode
karaterer.
Men som tiden gik synes jeg den tabte pusten. Der blev længere imellem
de sjove indfald, ja den trådte ligefrem vande ind imellem.
Oven i dette var det en meget forusigelig film, med en af de
kedeligste slutninger jeg har set længe.

Filmen skal jo "leve" af humoren, karaktererne og historien. Den havde
intet nyt at byde på, på effekssiden - der var den nærmest kedelig. Så
da dette begyndte at kikse, så blev filmen en anelse kedelig.

Depp spillede glimrende og Rush var også helt fin. Det øvrige cast var
lidt vel anonymt og kedeligt. Der var et par pirater der var gode ind
imellem, men de kunne ikke holde dampen.

Den kan ikke få mere end *** (ud af 6)

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jan Richardy

Dato : 31-07-03 23:51

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message
> Oven i dette var det en meget forusigelig film, med en af de
> kedeligste slutninger jeg har set længe.

Når Jerry Bruckenheimer og Walt Disney står bag filmen, kræver det ingen
Einstein at forudse, hvordan filmen ender. Dog synes jeg at filmen tog en
del kringlede omveje på sin vej mod slutningen, hvilket undervejs gav den en
følelse af, at man alligevel ikke vidste, hvad der nu skulle ske. Det synes
jeg trækker filmen et stykke op fra at være forudsigelig.

> Depp spillede glimrende og Rush var også helt fin. Det øvrige cast var
> lidt vel anonymt og kedeligt. Der var et par pirater der var gode ind
> imellem, men de kunne ikke holde dampen.

I starten synes jeg ikke om Depp's karakter, men da man lige fik lidt mere
af hans historie ind omkring, skiftede jeg mening. Captain Jack Sparrow er
helt klart det bærende element i filmen.

ARRRRR MATES ! SAVVY ?

--

Jan Richardy
9 dyk under blybæltet

Fra : zcully

Dato : 02-08-03 12:32

"Jan Richardy" <usenet@richardy.dk> wrote in message
> [...]
stedet
> (og som også spiller med i Star Wars 1)...

Jeg er ellers altid til surprise, men forbigik det den her gang, da jeg
næsten var sikker på at det var den her!!!
Det "værste" af det hele er nu nok at jeg sikkert ender med at tage ind og
se den alligevel

Johnny Deep holder....
Så (stortset) også kun "The Italien job" på gruns af Norton.

/Zcully

Fra : Rikke & Brian

Dato : 03-08-03 19:04

> Johnny Deep holder....
> Så (stortset) også kun "The Italien job" på gruns af Norton.

Ka den anbefales??