Opera på N3650/Sonofon
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 31-07-03 22:10

Hejsa allesammen.

Jeg har installeret Opera på min Nokia 3650, men kan ikke connecte til
nettet. Når jeg beder telefonen om at gå ind på et bestemt website, skal jeg
angive hvilket adgangspunkt jeg vil bruge - jeg har prøvet dem alle,
herunder Sonofon GRPS 2-Go og Sonofon-ISP-GPRS, men når jeg har valgt sker
der intet...

Noget jeg har glemt (eller gjort forkert)?

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 31-07-03 23:11

"Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der intet...
>
> Noget jeg har glemt (eller gjort forkert)?

Har selv fikset det. Problemet skyldes en fejl i Opera som gør at programmet
ikke reagerer første gang man vælger et bestemt adgangspunkt - eller
snarere, hvis man ikke vælger det samme adgangspunkt som blev brugt sidste
gang Opera var i brug. Man skal altså blot vælge det samme adgangspunkt to
gange i træk, i stedet for at eksperimentere med de forskellige
valgmuligheder.

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Ebbe

Dato : 31-07-03 23:16

Thomas Frandzen wrote:
> [...]
> der intet...
>
> Noget jeg har glemt (eller gjort forkert)?

Mine erfaringer med telmore's gprs, siger at du skal prøve at lave en ny
forindelse, hvor alt er som den almindelige, og så ændre
adgangspunktnavnet til "internet". Så virker browsere i min :)

Held og lykke
Ebbe