The Smashing Pumpkins ?
Fra : Skirk

Dato : 31-07-03 20:11

Hej

Jeg kan huske da The Smashing Pumpkins var fremme op igennem 90'erne og til
2001 (eller hvornår de gik i opløsning) men har de ikke lavet en masse fede
numre? Jeg fik fat i et Greatest Hits album som er fra 2001 men jeg må sige
at der enelig kun er et eneste nummer der tiltaler mig nemlig Ava Adore fra
1998. Men jeg mindes ellers der var flere gode hits fra dem, så kan i navne
på nogle fede numre fra dem eller er min musiksmag bare ændret :\

MVH

Skirk

Fra : Thomas

Dato : 31-07-03 23:52

"Skirk" <eg@ef.com> skrev i en meddelelse
> [...]
navne
> på nogle fede numre fra dem eller er min musiksmag bare ændret :\

Jeg er glad for mange af deres numre.... Her er lige en håndfuld, i
tilfældig
rækkefølge.

Tonight Tonight
Today
Bullet With Butterfly Wings
Ava Adore (Som du selv nævner)
1979
The end is the beginning is the end
Mellon Collie and the infinite sadness...

Og MANGE flere...

Mvh. Thomas

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 03-08-03 14:03

On Fri, 1 Aug 2003 00:52:12 +0200, "Thomas"
<Thomas.Elbo@NOSPAMprivat.dk> wrote:

> [...]
>1979
>The end is the beginning is the end
>Mellon Collie and the infinite sadness...

Enig, men mange af de sange du nævner er netop på det greatest hits
album, alle bortset fra de to sidste faktisk.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : VR

Dato : 05-08-03 10:31

Glem nu ikke 'Disarm' fra Siamese Dream, 1993