Wireless uden signalstyrke
Fra : Jesper Hansen

Dato : 31-07-03 19:51

Hej,

Jeg sidder med en problem omkring min Linksys wireless router model BEFW11S4
som jeg skal anvende sammen med et Nokia D211 kort.
Idet forbindelsen aktiveres bliver der med det samme meddelt at den er
"Linked to Access Point". Med mellemrum kommer der små peaks på connection
quality monitoren, men signalstyrken forbliver 0%.
Jeg sidder under 1 meter fra Accesspointet, så der skulle ikke være
problemer.

Isætter jeg imidlertid et alm. netværkskabel samtidig, kommer der pludselig
signal,
og forbindelsen kan opretholdes selvom kablet hives ud.

Er der en eller anden feature/parameter jeg skal skrue på ?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Jesper Hansen

Fra : KsNa

Dato : 31-07-03 20:27

"Jesper Hansen" <funky_fjernmig@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og forbindelsen kan opretholdes selvom kablet hives ud.
>
> Er der en eller anden feature/parameter jeg skal skrue på ?

Under netværksindstillingerne er der en afmærkning - noget med at "skal XP
styre den trådløse netværksforbindelsen"(kan ikke helt huske den korekte
tekst), men fjern den markering, det virkede hos en kammerat.

Mvh.
Kim

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-08-03 19:31

"KsNa" <ksna@mail.dk> wrote in message

> [...]
> styre den trådløse netværksforbindelsen"(kan ikke helt huske den korekte
> tekst), men fjern den markering, det virkede hos en kammerat.

Hmmmm. Bruger Win 2000 og kan ikke lige finde den tilsvarende markering, men
leder....Tak anyway.

Jesper