Forbindelse til online-gaming...
Fra : Martin Berentzen

Dato : 31-07-03 18:58

HEJ!

Hvilken forbindelse (økonomisk) er tilstrækkelig til brug af multiplayer
over internettet? 1024/256? Hvor meget betyder upstream i dette tilfælde?
Kan nemlig for 100 kr. ekstra om måneder få 1024/512??? Vil det kunne mærkes
i multiplayer?

--
Mvh Martin Berentzen
Fjern venligst NOSPAM i emailadr... tak..

Fra : jabbe

Dato : 31-07-03 19:14

Ikke noget jeg har 100% tjeck på men jo hurtigere din ADSL forbindelse er jo
længer svar tid er der...

dvs. at en 256/256 skulle være den bedste..

Hvorfor kan jeg ikke svare på men jeg har hørt det fra flere personer...

--
J@bbe

530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
det)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth drager(dem med 2 snore i luften)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-08-03 08:42

On Thu, 31 Jul 2003 20:14:17 +0200, "jabbe" <jabbe@get2net.dk>
wrote:

> Ikke noget jeg har 100% tjeck på men jo hurtigere din ADSL forbindelse
> er jo længer svar tid er der...
>
> dvs. at en 256/256 skulle være den bedste..

Sikke noget sludder.

-A

Fra : Henrik H

Dato : 31-07-03 19:16

Nu er det nogle år siden jeg spille Q2 Lithium på nettet : ) men jeg vil
sige at mindst 512/512 så var jeg glad, med 512/256 ja det var som om der
var for stort packet loss (pakke tab), ved faktisk ikke hvorfor, da 265
burde være nok. så jeg ville nok bruge 100 dask mere : )

mvh

Henrik

Fra : Henrik H

Dato : 31-07-03 19:22

Kan ihvertfald godt love dig dine ping tider bliver bedere med højre
forbindelse, det Jabbe snakker om, må være en landsby historie : )

mvh
Henrik