T68i Slukker selv
Fra : Towli

Dato : 31-07-03 17:21

Hej
Jeg vil helt vildt gerne have et billede af min dejlige datter som baggrund
på min spritnye T68i
Når jeg med Telmores "editorer / lav et farvebillede" prøver at uploade et
101*80 pixels stort jpg billede af hende, får jeg åsse besked om at der er
kommet et billede og den logger på wap og skriver "billedet er gemt i mine
billeder" og så slukker den.
Når jeg så tænder igen er der intet i "mine billeder".
For at teste om der var noget galt med min tlf, gav jeg 8 kr for et
"carlsberg" billede, det hentede den fint og slukkede ikke....
HVORFOR kan jeg ikke hente mine egne billeder...De ligger i "Push indbakke"
begge2...Men jeg kan altså ikke hente dem.
Den eneste påfaldende forskel mellem Telmores carlsberlogo og mit billede er
at Deres fylder ca. 10 gange så meget.

-Tror i det er min tlf. der er noget galt med?

1000 tak for enhver hjælp.

/Jan