ASUS P5A 120Gb HD?
Fra : David Stien Pedersen

Dato : 31-07-03 16:54

Hej NG.

Jeg har lige anskaffet mig en Seagate Barracuda 7200.7 Plus med 8mb cache.
Min bios er opdateret til 1.007 skulle det ikke være nok. Jeg kan ihvertfand
ikke finde nogen nyere. Under "auto detection" i biosen går der mindst 15
min. uden at der sker noget.
Hvad er det jeg mangler at gøre?

Tak / David

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 31-07-03 17:17

In article <bgbe4t$10j6$1@news.cybercity.dk>, David Stien Pedersen wrote:

> Hvad er det jeg mangler at gøre?

Opdatere den til 1011. Fra <http://hjem.get2net.dk/Quake2/P5A/> :

"Denne side giver en kort beskrivelse af opgradering af Ausus P5A
bundkort til version 1011 Beta 004. Den officelle "nyeste" version
1007A giver kun mulighed for op til 32GB Harddiske hvorimod 1011 Beta
004 tillader over 64GB diske."

Linket på den side er dog ikke rigtigt. Der vil jeg anbefale:

http://www.cs.montana.edu/~kimh/p5a-bios.html
og
http://www.cs.montana.edu/~kimh/p5a.html

Mvh Thomas, Vanløse (lykkelig ejer af et P5A board til en
strømbesparende 24/7 server).