stafilikokker
Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 31-07-03 15:57

i forbindelse med DKKs udstillinge i Odense skal jeg dele hytte med en ejer
og dennes hunde, der lige har fået konstateret stafilikokker - tør jeg det?
kan mine hunde ikke også blive smittet ?

hilsen Pia

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 31-07-03 19:56

Hejsa.

Kender ikke til om smittefaren blandt hunde er så stor som hos mennesker,
men jeg ville ikke bo i samme hytte, måske burde de blive hjemme af hensyn
til andre, det ville jeg gøre. Men spørg en dyrlæge.
V H Gitte

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 31-07-03 21:33

tak for svar - jeg tror heller ikke det er en god ide at dele hytte og har
skrevet til ejeren af hanhunden, at hun bør kontakte dyrlægen for at få mere
at vide om smittefaren ...

hilsen Pia