Video for pleasure!
Fra : Kenneth Flatau

Dato : 31-07-03 15:38

Har det hollandske firma "Video for pleasure" en hjemmeside?

Fra : Henrik Larsen

Dato : 31-07-03 19:10

"Kenneth Flatau" <flatau@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Har det hollandske firma "Video for pleasure" en hjemmeside?

Jeg har ladet mig fortælle, at "Video for Pleasure" ophørte med at eksistere
for en del år siden og de videobånd som i dag udsendes under det label reelt
er bootlegs. Eller..?

Vh Henrik

Fra : Kenneth Flatau

Dato : 31-07-03 20:28

Okay, tak skal du have, havde jeg ingen anelse om!

Fra : Klaus G.

Dato : 31-07-03 19:48

> Har det hollandske firma "Video for pleasure" en hjemmeside?

errr...Lyder lidt som et pr0n-film importør? Eller tager jeg fejl?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : Henrik Larsen

Dato : 01-08-03 06:06

> errr...Lyder lidt som et pr0n-film importør? Eller tager jeg fejl?

VFP var et legendarisk hollandsk videoselskab fra firserne som (bl.a.)
udsendte en masse hårde horror og sleazefilm.

Vh Henrik