Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pris på Canon Ixus 400 i DK
Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 31-07-03 15:35

Hej

I har sikkert mere fingeren på pulsen mht. priser end jeg, så derfor
ville jeg spørge om man finder subject billigere i DK end hos
"Digital4U" hvor det koster 3994kr.

På forhånd tak.

--
Jesper

Fra : max

Dato : 31-07-03 16:10

> [...]
>
> I har sikkert mere fingeren på pulsen mht. priser end jeg, så derfor
> ville jeg spørge om man finder subject billigere i DK end hos

Hej Jesper,
Som du måske ved kan det købes billigere i Tyskland, der er
ufatteligt mange tråde i denne nyhedsgruppe der handler om
"de bedste priser". Dette er ikke rettet mod dig, men der er mange
som er trætte af at de samme spørgsmål stilles igen og igen og igen.
Og selvom det ikke er et stort problem for mig, vil jeg alligevel,
foreslå dig selv at kigge indlæggene igennem, brug evt. Google
groups. Hvis vi kan begrænse denne slags indlæg behøver man
måske ikke splitte gruppen op, så jeg håber du forstår hvorfor
jeg skriver dette.. -max-

Fra : "Jesper Lillesø"

Dato : 31-07-03 18:11

Hej max

On Thu, 31 Jul 2003 17:10:20 +0200, max wrote:
> Som du måske ved kan det købes billigere i Tyskland, der er

Ja - det var jeg klar over. Men har jo også læst at det kan være "så
som så" med service i DK hvis man køber i Tyskland...

> ufatteligt mange tråde i denne nyhedsgruppe der handler om "de bedste
> priser". Dette er ikke rettet mod dig, men der er mange som er trætte
> af at de samme spørgsmål stilles igen og igen og igen.

Jeg forstår helt sikkert at folk bliver trætte. Men når jeg giver et
godt subject burde folk bare springe hen over det, men mindre det faktisk
interesserer dem!

Jeg læser jævnligt (næsten hver dag) denne gruppe og forstår godt din
pointe... Det er vist et helt normalt problem på Usenet...

> Og selvom det ikke er et stort problem for mig, vil jeg alligevel,
> foreslå dig selv at kigge indlæggene igennem, brug evt. Google groups.
> Hvis vi kan begrænse denne slags indlæg behøver man

Se - det tænkte jeg også, men efter et par søgningen og med min tid i
gruppen, kunne jeg ikke lige finde/huske at der har været nævnt priser
på kameraet i DK. Tyskland, England og sågar USA og Hongkong har været
nævnt...

> måske ikke splitte gruppen op, så jeg håber du forstår hvorfor jeg
> skriver dette.. -max-

Forstår fint, men vil også sige at med et subject der er gennemtænkt
burde det ikke forstyrre! Hvis du forstår

Jeg søgte også på www.kelkoo.dk og de havde heller ikke andre bud

--
Jesper
Som nok så må gå efter Digital4U, hvilket også er fint!

Fra : fonsen

Dato : 01-08-03 00:53

Prøv på www.americanshopper.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-08-03 09:15

jesper@FJERNveloce.dk wrote:
> I har sikkert mere fingeren på pulsen mht. priser end jeg, så
derfor
> ville jeg spørge om man finder subject billigere i DK end hos
> "Digital4U" hvor det koster 3994kr.

Ifølge www.edbpriser.dk så er www.billigefilm.dk et par kroner
billigere........

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk