ram instillinger og test
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-07-03 15:02

Hej

Jeg har et MSI 865PE NEO2 fis2r bundkort og nogle performarance ddr3200
dualchannel 2*512 ramsæt

Jeg synes det har kørt en del ustabilt når jeg har kørt ram med instillinger
på 2-2-2-6 som vistnok er opgivet på stængerne...

Men når jeg kører dem automatisk, er der vist ikke nogen ustabilitet..

computeren har fx gået ned flere gange, efter fx et spil som warcraft 3,
hvor jeg så går tilbage i windows låser den... mystisk synes jeg.. måske det
er graffikkortet?? Club 3d radeon 9700
Har også gået kold i pcmark 2001, når den kom til ramdom memory search eller
noget i den stil!
Når testen er gennemført for jeg:
CPU score: 5877
Memory score 7693
HDD score 780

Er dette godt/dårligt?

Hos PRC data hvor jeg har købt dem, skriver de 2-6-2-2 instillinger

Når jeg kigger i bios, så skifter det lidt hvad de automatiske instillinger
vælge...

Jeg kan vælge 2 som den første option, mens anden kan jeg jeg ikke vælge
noget med 6

Er der nogen der kan tyde hvad jeg skal sætte dem til for at få bedste
ydelse?

billed af bios i Dk.binaer: