Wanna-save død?
Fra : MFO

Dato : 03-04-01 20:03

Hej!
Jeg vil lige høre om der er andre, der har måtte vente mere end 4 uger
for at få deres Ericsson 2618.
Jeg sendte min tilmelding ca. 18-02, og jeg fik kortet ugen efter.
Telefonen har jeg ikke set noget til, og en e-mail sidste uge har jeg
ikke fået svar på.

Michael

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 03-04-01 20:17

MFO skrev:

> [...]
> Jeg sendte min tilmelding ca. 18-02, og jeg fik kortet ugen efter.
> Telefonen har jeg ikke set noget til, og en e-mail sidste uge har jeg

Den kan jeg godt stikke, afleverede mit skema den 30/1, og fik mit sim
kort for lidt over en måned siden, men har stadig ikke set min Nokia
3210, jeg skrev så til dem sidste uge, og fik som svar at de ville se på
ordren...

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Jonas Christensen

Dato : 03-04-01 21:16

> [...]
> Jeg sendte min tilmelding ca. 18-02, og jeg fik kortet ugen efter.
> Telefonen har jeg ikke set noget til, og en e-mail sidste uge har jeg

Længere tilbage i gruppen er der utallige eksempler på folk, som har ventet
meeeget længe...

Er der forresten nogen der ved, om der kommer flere billige
"stort-set-gratis" telefoner på Wanna-Save, eller om de nu nøjes med den der
Motorola-fætter..?

- Jonas

Fra : ¤*-Erik-*¤

Dato : 03-04-01 21:52

Bestilte d. 29/1 fik simkortet for 14 dage siden og har idag modtaget
telefonen.

Erik.
'

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-04-01 23:22

Jonas Christensen wrote:

> Er der forresten nogen der ved, om der kommer flere billige
> "stort-set-gratis" telefoner på Wanna-Save, eller om de nu nøjes med den der
> Motorola-fætter..?

Forbrugerliv.dk har pt. et tilbud på en Ericsson A2618 for 20 kroner.
Derudover TeliaClassic abonnement for 80 kroner og alle de øvrige
priser, som kan ses på telias hjemmeside.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Jonas Christensen

Dato : 04-04-01 14:04

> Forbrugerliv.dk har pt. et tilbud på en Ericsson A2618 for 20 kroner.
> Derudover TeliaClassic abonnement for 80 kroner og alle de øvrige
> priser, som kan ses på telias hjemmeside.

Det er nok bare mig... men jeg kan altså ikke finde det på hjemmesiden!?
Har du et link?

- Jonas

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-04-01 14:13

Jonas Christensen wrote:

> Det er nok bare mig... men jeg kan altså ikke finde det på hjemmesiden!?
> Har du et link?

Man skal melde sig til deres tilbudsservice om telefoni, så får du
mailen om tilbuddet.

Jeg har i hvert fald fået en.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 04-04-01 14:43

Jonas Christensen skrev i meddelelsen ...

>Det er nok bare mig... men jeg kan altså ikke finde det på hjemmesiden!?
>Har du et link?

Prøv med: http://www.telia.dk/pr_gsm1800/priser_abonnementer_cashkort.htm

Hvor svært kan det være
- faktisk er det rigtigt svært, - Telia har fjernet den "logiske" vej til
prislisten.

eller klik på: Privat, Mobil, Conto, her finder du i bunden teksten: "Klik
her og læs mere om Telia Conto." her bliver du guidet frem til yderligere et
link i teksten:

"Udvikler dine samtaler sig?
Uanset hvilken Telia Conto du vælger, kan du efter 6 måneder skifte til en
anden Telia Conto, hvis dit forbrug har ændret sig eller er anderledes, end
du havde regnet med. Jo højere din Telia Conto er, desto lavere er
minutprisen.
Klik "HER" hvis du vil se en samlet prisoversigt over de forskellige Telia
abonnementer."

Det er ikke meningen at det skal være nemt at være kunde idag.......

Jan

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 04-04-01 23:11

Hej...

Carsten Riis <carsten@car_ST_en.dk> wrote:

>Forbrugerliv.dk har pt. et tilbud på en Ericsson A2618 for 20 kroner.
>Derudover TeliaClassic abonnement for 80 kroner

Vær opmærksom på at det _ikke_ er den gamle A2618s som Forbrugerliv
tilbyder til kr. 20,- Men derimod den nye A2628s, med bla. 'rigtig' Wap
m.m.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Jonas Christensen

Dato : 05-04-01 15:50

> Vær opmærksom på at det _ikke_ er den gamle A2618s som Forbrugerliv
> tilbyder til kr. 20,- Men derimod den nye A2628s, med bla. 'rigtig' Wap
> m.m.

Jeg kan ikke finde noget sted at melde mig til deres tilbudsservice om
telefoni... kun en statistik..!?

Jeg kunne ellers godt lige bruge en "stort-set-gratis" telefon til bare at
ligge og modtage opkald.... :)

- Jonas

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-04-01 22:37

Hej...

"Jonas Christensen" <jonasbc@get2net.dk> wrote:

>Jeg kan ikke finde noget sted at melde mig til deres tilbudsservice om
>telefoni... kun en statistik..!?

Kig her: www.forbrugerliv.dk

Øverst i det røde felt er der en gennemgående hvid "streg" læs fra
venstre: 'Logon', og derefter står der 'bliv medlem' tryk på den tekst.
Viola...

--
M.v.h. Ole®

Fra : Jonas Christensen

Dato : 08-04-01 19:08

> Kig her: www.forbrugerliv.dk
>
> Øverst i det røde felt er der en gennemgående hvid "streg" læs fra
> venstre: 'Logon', og derefter står der 'bliv medlem' tryk på den tekst.
> Viola...

Ja, jeg er medlem, men jeg tror ikke, de har tilbuddet mere... jeg kan ikke
finde det nogen steder på siden

- Jonas

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-04-01 22:32

Hej..

"Jonas Christensen" <jonasbc@get2net.dk> wrote:

>Ja, jeg er medlem, men jeg tror ikke, de har tilbuddet mere... jeg kan ikke
>finde det nogen steder på siden.

Jo, det skulle gælde til den 17, se herunder hvad de skriver i deres
tilbudsmail:

<citat>
Vi har forhandlet et helt unikt tilbud hjem til dig, fordi du har
tilmeldt dig vores Tilbudsservice. Kun medlemmer, som har tilmeldt sig
denne service modtager det.

Som medlem af Forbrugerliv.dk tilbyder Telia dig en Ericsson A2628s med
WAP inklusiv et Telia Classic abonnement for kun kr. 20,00.

Tilbudet er gældende frem til 17. april - så skift dit TDC abonnement
allerede i dag! Vi håber, at du finder tilbudet interessant.
</citat>

--
M.v.h. Ole®

Fra : Søren

Dato : 04-04-01 08:08

Jeg fik min efter de lovede 3 uger. Det er nu en måned siden og nummeret er
stadig ikke aktiveret.

Søren

Fra : jan steen sørensen

Dato : 04-04-01 09:25

Søren skrev i meddelelsen ...
>Jeg fik min efter de lovede 3 uger. Det er nu en måned siden og nummeret er
>stadig ikke aktiveret.

De druknede i succes,
ring Telia (gratis nummer) 8010 1080 eller 8010 1800,
de kan hjælpe dig med at få det tilsendte SIM-kort aktiveret.

Jan

Fra : John R. Jensen

Dato : 03-04-01 22:26

> Jeg fik min efter de lovede 3 uger. Det er nu en måned siden og nummeret
er
> stadig ikke aktiveret.

Det kan være de har svært ved at læse hvad der står på kontrakten. Det var
problemet med min. Wanna-save folkene havde skrevet mit SIM-nummer og Telia
nummer så sjusket, at de ikke kunne læse hvad der stod. De havde derfor lagt
den til side.

Det var først da jeg selv ringede og sagde at jeg efter 14 dage med kortet,
uden det virkede, efter hånden var lidt træt af at vente på at kunne bruge
det, der kom gang i sagerne. Jeg måtte oplyse SIM-nummeret, og
telefonnummeret. Så gik der ca. 30 min. så virkede det...

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-04-01 09:25

Wanna-Save A/S kan kontaktes på følgende nr. 86760110.

Mvh.
Mikael Nørrelund