Anbefaling: George Lucas in Love
Fra : Peter Lind

Dato : 31-07-03 12:22

Hejsa gruppe

Jeg faldt ved et tilfælde over kortfilmen: George Lucas in Love
http://us.imdb.com/Title?0203523, som er en herlig lille historie i stil med
Shakespeare in Love, men istedet handler om den unge Lucas, der kæmper en
hård kamp for at skrive sit første filmmanuskript - indtil han lærer at lade
sig inspirere af sine omgivelser...

Filmen er på 8-9 minutter, og er spækket med Star Wars referencer, ikke så
parodierende som f.eks Spaceballs, men de giver et godt billede af hvordan
George kunne have fået ideerne til sine film. Det er faktisk ligefør jeg har
genfundet lidt af min beundring for universet.

Man kan købe den på VHS i udlandet, og den er også tilgængelig på en DVD,
sammen med en række andre kortfilm - jeg ved ikke om den er pengene værd,
men filmen er også at finde på diverse fildelings-tjenester, og bare rolig !
Den har tidligere kun været tilgængelig på nettet, så det er ikke rendyrket
tyveri.

Men altså, se den, hvis der ligger en 12-årig Star Wars nørd gemt et sted
inde i dig.

Mvh
Peter Lind

Fra : Gismo

Dato : 31-07-03 14:02

"Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tyveri.
>
> Men altså, se den, hvis der ligger en 12-årig Star Wars nørd gemt et sted

Kan kun gi dig ret, Genial film ;)

Gismo