Mariner 25 Seialnummer
Fra : Tim Sørensen

Dato : 31-07-03 11:24

Hvor finder jeg serialnummeret til min motor?

Den lille plade der sidder ved påspændingen er
faldet af, men er der ikke endre måder at finde nummeret på?

Jeg skal bruge det så jeg kan se hvor gammel den er, og
visse reservedele passer kun til motorer med bestemte numre.

Jeg ved at formatet på nummeret skal ligne dette:
f.eks "OK189854"

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : John

Dato : 01-08-03 14:16

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> visse reservedele passer kun til motorer med bestemte numre.
>
> Jeg ved at formatet på nummeret skal ligne dette:

vh/John