Dave Gahan i KB Hallen
Fra : Pipeline

Dato : 31-07-03 00:04

Så er det ganske vist: Dave Gahan fra Depeche Mode spiller onsdag d. 5.
november kl. 20.00 i KB Hallen. Billetter fra på mandag via Billetmaskinen.

--

Hilsen/Regards
Pipeline

Fra : Peter Theglev

Dato : 31-07-03 07:50

Pipeline wrote:
> [...]
> november kl. 20.00 i KB Hallen. Billetter fra på mandag via Billetmaskinen.

HURRAAAAAAAA!!!!!!

Fra : Peter Theglev

Dato : 31-07-03 07:53

Pipeline wrote:

> [...]
> november kl. 20.00 i KB Hallen. Billetter fra på mandag via Billetmaskinen.

… men hvor har du set det? Det står ikke på hans website under Tours!

Peter

Fra : Pipeline

Dato : 31-07-03 11:07
Fra : Troels

Dato : 31-07-03 11:41

> … men hvor har du set det? Det står ikke på hans website under Tours!

Fra DKBmotors nyhedsbrev:

"DAVE GAHAN
KB Hallen
Onsdag 5. november kl. 20
Efter 22 år som forsanger i langtidsholdbare Depeche Mode har Dave Gahan
kastet sig ud i sit første soloprojekt. "Paper Monsters" udkom først på
sommeren (Playground), og handler om hverdagslivets små dæmoner, som Dave
kun kender alt for godt.

Nu er Dave Gahan imidlertid tilbage i topform og følger op på "Paper
Monsters" med en Europaturné, som bringer ham til København i november.
Billetsalget starter på mandag 4. august kl. 10:00 fra www.Billetmaskinen.dk
, telefon 70 110 130 samt i TDC-butikkerne og Sex Beat Records."

/Troels

--
http://liveguiden.h4f.dk/
- En oversigt over live-udsendelser i TV og radio

Fra : HappyHenrik

Dato : 31-07-03 11:59

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> wrote in message
> Så er det ganske vist: Dave Gahan fra Depeche Mode spiller onsdag d. 5.
> november kl. 20.00 i KB Hallen.

Så sidder jeg her og tænker... ok fedt nok... Men da jeg har været til 5
Depeche mode koncerter, er jeg lidt bange for at jeg bliver skuffet hvis jeg
tager til denne koncert. Hans koncert på Roskilde festivalen fik jo ikke de
vildeste anmeldelser - og hans album er jeg nu heller ikke synderligt
begejstret over.

Men hvad siger I, der evt. så ham på Roskilde - er det pengene/turen værd ?

Henrik
Vestjylland, 320 km og en storebæltsbroafgift fra Valby

Fra : HappyHenrik

Dato : 31-07-03 12:02

"HappyHenrik" <ask@me.invalid> wrote in message
> [...]

Jeg mente selvføgelig KB hallen... ikke Valby.. :0)

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 31-07-03 13:20

On Thu, 31 Jul 2003 12:58:45 +0200, "HappyHenrik" <ask@me.invalid>
wrote:

> [...]
>
>Henrik
>Vestjylland, 320 km og en storebæltsbroafgift fra Valby

Nej

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 31-07-03 19:15

Hej

Jeg har selv set Depeche 4 gange, og var da også lidt spændt da jeg skulle
se Dave i Hamborg.
Man skal ikke forvente Depeche Mode - for det er det ikke. Men det er Dave
Gahan - for fuld hammer. Jeg kan godt lide hans solo udspil og koncerten
var, synes jeg fed. Faktisk endte jeg med at tage til London og se hans to
koncerter derovre - og det sparkede røv!

Mini spoiler:

Der bliver spillet et par Depeche Mode numre - og jeg kan lide de fleste af
dem i Dave Gahan udgaven.. De er mere rå.

Alt i alt pengene være - synes jeg ihvertfald.

Vi ses i K.B. Hallen

Kenneth Jakobsen - også fra det jyske!

Fra : Christian Muus

Dato : 31-07-03 16:14

> [...]
> Så er det ganske vist: Dave Gahan fra Depeche Mode spiller onsdag d. 5.
> november kl. 20.00 i KB Hallen. Billetter fra på mandag via

Lidt paradoksalt øv, måske, da jeg valgte at se ham på Roskilde frem for
Metallica, som jeg jo også gerne ville have set.