"Simon" <simon@simon.> skrev i en meddelelse
news:bggp5r$218$1@sunsite.dk...
> "Lars Hessellund" <noone@REMOVEwebspeed.dk> wrote in
> news:3f28dc32$0$48898$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
> > f.eks. vil jeg på intet
> > tidspunkt vælge Tiscali, så hellere betale lidt mere om måneden.
>
> Enig - Tiscali tør jeg ikke gå i krig med. Jeg har gennem det seneste år
> forespurgt via deres webformular - uden svar selvfølgelig.
>
> Tør slet ikke tænke på hvilken lang næse man får, hvis man har linie hos
> dem og den ikke fungerer
Den er meget lang, har selv prøvet det.
Min linie gik ned 24. december. Fik efter meget besvær 2 nye routere
tilsendt, hvilket ikke hjalp. Efter megen rykken for løsning af problemet
blev der endelig om længe sendt en TDC tekniker ud for at måle linien. Han
konstaterede ingen problemer og både ham og jeg meldte det retur til
Tiscali, men intet skete. Efter en måned med talrige henvendelser fra min
side (ingen ringede nogensinde tilbage fra Tiscali) opsagde jeg linien. Jeg
har endda fået lov til at betale for de 3 måneder linien ikke virkede. Så
min næse var lang efter at den havde været en tur i Tiscali snyd kunden
mølle.
> Har også læst alle hadesiderne
> Bedre at lære af andres erfaringer end selv at drage dem
Enig, jeg kan kun sige:
Hold dig langt væk som muligt fra Tiscali!
Jens