Palm Vx og Nokia 3650 infrarød!
Fra : Ebbe

Dato : 30-07-03 22:07

Hmmm. Sikkert ikke mange der har prøvet lige den kombination, men det er
nu hvad jeg har.
Jeg kan ikke få dem til at snakke sammen! :( Jeg kan højst få mobilen
til at registrere at noget prøver at forbinde, hvorefter den cutter igen.

Har de to forskellige infrarød porte eller hva'?

Ebbe

Fra : Erik W.

Dato : 31-07-03 09:26

"Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> skrev i en meddelelse
> Har de to forskellige infrarød porte eller hva'?
Jeg har en gammel Minolta printer med Irda port. Den kan tale med et utal af
forskellige mærkelige apparater med Irda, - Psion pda'er ældgamle
sharpcomputere og en lang række andre. Irda er en usædvanlig veldefineret
standart så hvis ikke kan ikke kan få andet til at virke, så kan man prøve
Irda. Det eneste jeg aldrig har fået til at virke på printeren er min
kammerats Palm computer, - den har sin egen standard. - En af grundende til
at jeg ikke ville købe en palm.

Mvh Erik

Fra : Ebbe

Dato : 31-07-03 09:37

Erik W. wrote:

> [...]
> Irda. Det eneste jeg aldrig har fået til at virke på printeren er min
> kammerats Palm computer, - den har sin egen standard. - En af grundende til

Hmm. Den har virket med min tidligere telefon(N7110), og kan med min
Psion Revo...
Jeg må vel nok bare tilfredsstille mig selv med et ØV :(

Ebbe