Rat til ræs
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 30-07-03 21:55

Tilsyneladende styrer Logitech, og umiddelbart ser MOMO Racing bedst ud, men
der er sikkert nogen her, der VED bedre?!

Prisen er ikke afgørende, men det er da åndsvagt at bløde 1300 dask, hvis
500 dækker behovet.

Ifølge www.edbpriser.dk

MOMO Force USB Wheel & Pedals / USB 1.278 kr.
MOMO Racing Wheel & Pedals / USB / FF 838 kr.

WingMan Formula Force GP Wheel & Pedals / USB 449 kr.
WingMan Formula Force GP Wheel & Pedals / USB 495 kr.
WingMan Formula GP Wheel & Pedals / USB 267 kr.
WingMan Formula GP Wheel & Pedals / Serial 299 kr.

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Jens Jensen

Dato : 30-07-03 22:28

Jeg har Act-Labs FFRS Wheel og så har jeg købt Performance pedals sættet
(med kobling) også fra Act-Labs. Jeg har 2 sæt, det ene i reserve
Jeg har haft det første Act-Labs i to år og det andet sæt er 2 mdr. Jeg har
prøvet alle rat og pedaler, men intet slår RSFF og PP sættet.
Kan købes for ca. 1900,- kr alt. incl. Dyrt?? Ja det er det nok, men der er
heller ingen problemer med sættet. Det er 100% et produkt der holder i mange
år.

www.act-labs.com

Hej...

Fra : Aksel Spandet

Dato : 30-07-03 23:57

Hey!

> www.act-labs.com
Det ser sgu lækkerty ud.... Kan det købes i dk? Hvis ja hvor?

Mvh
Aksel

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-07-03 14:30

"> Det ser sgu lækkerty ud.... Kan det købes i dk? Hvis ja hvor?

> Mvh
> Aksel

Nej bestilles på deres hjemmeside, bliver betalt i dollars og sendt fra
Holland. Beløbet jeg skrev dækker moms, forsendelse. der er ingen told på da
det bliver sendt fra EU

Regards..

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 31-07-03 00:33

scripsit "Jens Jensen"

> [...]
er
> heller ingen problemer med sættet. Det er 100% et produkt der holder i

Købt på nettet eller i en butik?

Jeg vil gerne lige gramse lidt på det. Har allerede ét Formula Force, så det
er mit andet. En gammel thrustmaster kan jeg ganske enkelt ikke få liv i -
uanset styresystem.

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-07-03 14:32

> Jeg vil gerne lige gramse lidt på det. Har allerede ét > ><> ´ Torben
Abildgaard

Hvor bor du? Jeg bor i Hadsten og du er velkommen til at komme og gramse
, altså kun på rattet *LOL*

Regards..

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 01-08-03 10:12

"Jens Jensen" <cow-one@sol.dk> skrev i en meddelelse
Torben

> Hvor bor du? Jeg bor i Hadsten og du er velkommen til at komme og gramse

> , altså kun på rattet *LOL*
>
> Regards..

LOL

Nordsjælland, desværre pus ;D

--

|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Jens Jensen

Dato : 01-08-03 21:57

> Nordsjælland, desværre pus ;D

*LOL*

/Jensen

Visit www.ac-racing.de

Fra : Rapper

Dato : 04-08-03 14:45

"Jens Jensen" <cow-one@sol.dk> wrote in message
> www.act-labs.com

Hold k*ft, det ser nice ud. Hvordan er det at bruge koblingen, og er der
overhovedet nogle spil der understøtter det?

Kan man så slippe den sent og fyre en ordentlig koger?

Hvilke spil bruger du "gearkassen" og koblingen i?

Kan iøvrigt sige at jeg også er en glad ejer af et Formula Force GP. Men det
Act Labs ting giver satme blod på tanden. Savner en normal dobbelt
H-gearkasse og kobling...

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-08-03 10:27

> [...]
>
> Kan man så slippe den sent og fyre en ordentlig koger?
>
> Hvilke spil bruger du "gearkassen" og koblingen i?

Jeg bruger kobling i Nascar 2003, GPL, LiveForSpeed, Rally Masters, F1 2002,
F1 Challenge `99 - `02 o.m.a
Du kan vitterlig sidde og file lidt på koblingen i Nascar og F1 Challenge og
2002. Det tillægger spillene yderligere dimensioner - bare fedt.
Gear-shifteren har jeg aldrig brudt mig om. Dog er den sjov at køre med i
GPL og Nascar, men det går hurtigere når man bruger Paddle-shifterene bag på
rattet. Men da jeg har gigt i mine arme og hænder er Gear-shifteren ikke så
behagelig. FF kraften er ENORMT stærk på Act-Labs rattet, så jeg har besvær
med at have venstre hånd på rattet, samtidig med at jeg skal flyttet højre
hånd over på shifteren. Det gør for ondt i armen/hånden i venstre side. Jeg
kunne jo så skrue lidt ned for FF , men så er det ikke det samme, så hellere
Paddle-shifterne
Jeg ville aldrig eje andet end A-L, fantastisk rat, for mig
O g så er det godt at købe nu, dollaren er i bund
Og jeg har aldrig haft problemer med at få A-L til at virke. Fjedrene i
gaspedalen på mit nye sæt er endnu ikke sprunget, så det lader til at de har
løst problemet.

/Jensen.....Rich. DK

Fra : klander

Dato : 30-07-03 22:33

> WingMan Formula Force GP Wheel & Pedals / USB 449 kr.

det dækker så rigeligt behovet, MOMO er bare lir og luksus

Kurt

Fra : Peter C.

Dato : 31-07-03 17:18

"klander" <klander@lite.dk> skrev i en meddelelse

> det dækker så rigeligt behovet, MOMO er bare lir og luksus

Hmmm...smag og behag
Jeg syns nu at se sidste basører for et MOMO Force er godt givet ud.
Både præcision og holdbarhed er langt over hvad man finder i 500,- klassen.
Desværre er det udgået, så det kan jo egentlig være ligemeget

MVH Peter C..

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 31-07-03 00:45

Der er delte meninger, jæ ææælsger mit gode gamle Guillemot FF, men Momo har
masser af tilhængere blandt de seriøse simracere.
Act Labs hører jeg næsten kun godt om, ellers skal du helt op i f.eks. BRD
produkter og de er mildest talt lettere pebrede at skaffe hjem.

Spørg evt. om meninger her:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=62
Der er altid folk der gerne vil hjælpe med at finde det rigtige rat til at
dække dit behov.

Har fået tilsent et FREX pedalsæt fra Japan og skal nok få det testet snart,
når det er sket ka' det være jeg ændrer anbefaling ;)
Det er rimelig vild kvalitet lige til at smide ovenpå Momo produkter
http://www.frex.com/gp/

Mikkel

PS: Du kan læse reviews af bl.a. Momo produkterne skrevet af hardcore
simracere her.
http://www.racesimcentral.com/articles/reviews/hardware.shtml

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 31-07-03 21:05

Mikkel Gram-Hansen wrote:
> http://www.frex.com/gp/

Det ser fandme fedt ud

> PS: Du kan læse reviews af bl.a. Momo produkterne skrevet af hardcore
> simracere her.
> http://www.racesimcentral.com/articles/reviews/hardware.shtml

Jeg vil da lige slå et slag forbi...

--
Martin K

Fra : J.F.K

Dato : 31-07-03 22:12

Microsoft rat er bedst til prisen...

http://www.tomshardware.com/consumer/20020524/index.html

--

mvh. John

"Unfortunately, no one can be told what the Matrix is.
You have to see it for yourself"

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-08-03 14:39

In dk.spil.computer, J.F.K <jfk006@hotmail.com> says...
> Microsoft rat er bedst til prisen...

Men rummer for mange skarpe kanter og for mange plasttandhjul.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 02-08-03 11:06

Anmindelige hardware anmeldere ved ikke hvad der kræves af et godt rat....
Tom's are sgu' dygtige, men de er ikke simracing entusiaster og de har ikke
siddet og kørt time efter time.

MIkkel

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 12-08-03 21:27

Uha, nu er der også kommet et logitech Driving Force . . .

--
vh ¸.·´¯)