Skadet telefon - hjælp!
Fra : Anders Ravn

Dato : 30-07-03 21:29

Hej NG!

Er der nogle kloge fætre der kan fortælle mig om min telefon er helt færdig?

Forleden dag (der var fest), røg den i en affaldssæk sammen med øldåser og
plasticbægre med vinsjatter...

Den var død da jeg tog den op, men her et par dage efter, er der igen liv i
den - der er lys i det hele - også displayet, men det viser intet (sådan
mørk blå skærm).

Er den helt til rotterne, eller? (Nokia 6610)

Håber på nogle gode svar.

Mvh,

Anders

Fra : vivaldi smith

Dato : 30-07-03 22:10

hej jeg vil godt købe den af dig hvis den ikke kan laves jeg mangler nemlig
nogle raserve dele

jeg vil gi 200 kr + pp for den

Fra : Anders Ravn

Dato : 31-07-03 08:31

> hej jeg vil godt købe den af dig hvis den ikke kan laves jeg mangler
nemlig
> nogle raserve dele
>
> jeg vil gi 200 kr + pp for den

Hehe... Ja, og jeg vil nok ikk sælge telefonen samlet for 200 kr... Så vil
jeg sælge den i løsdele.

/Anders

Fra : Gert Christensen

Dato : 31-07-03 09:00

Jeg byder hermed kr 500,-

Gert Christensen

Anders Ravn <anders_@thenetr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f282a9f$0$32540$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 31-07-03 10:02

Hej

Displayet skal skiftes.. koster 279,00 DKK hos www.modify.dk
Evt. skal buzzer også skiftes koster 99,00 DKK

Ellers prøv at skille tlf af og se om den er iret.
Hvis den er det skal printet renses og den koster 149,00 DKK

Alle priser er inkl moms.

Men de fleste kan reddes ved at skifte display

--

Best Regards/Med venlig hilsen

Mikkel Traberg Knudsen
---------
www.modify.dk - Nokia Reservedele - Unlock
Husk at du kan betale med Dankort/VISA

Fra : Anders Ravn

Dato : 31-07-03 13:31

"Mikkel Trabjerg Knudsen" <trabjerg@modify.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis den er det skal printet renses og den koster 149,00 DKK
>
> Alle priser er inkl moms.
>
> Men de fleste kan reddes ved at skifte display

Telefonen bliver sendt til reparation hos Modify.dk

Mvh,

Anders