Nokia 8210 og Seriel kabel
Fra : Thomas More

Dato : 30-07-03 21:03

Hej

Er der nogen der har haft held til at få kontakt til deres nokia 8210 gennem
et serielt datakabel ?

Hvis ja, så vil jeg naturligvis meget gerne høre hvordan

/Kasper

Fra : Lars Knudsen

Dato : 31-07-03 07:38

Hey,

"Thomas More" <thomasmore25@hotmail.com> wrote in message

> Er der nogen der har haft held til at få kontakt til deres nokia 8210
gennem
> et serielt datakabel ?

Vist ikke originalt. Der supporterer den kun irda, hvilket i øvrigt virker
fint med Nokia software.

> Hvis ja, så vil jeg naturligvis meget gerne høre hvordan

T.hansen har et kabel til 149,- jeg aner dog intet om hvordan/hvor godt den
virker.

**L ars

Fra : Jens Rauff

Dato : 01-08-03 09:38

Der findes også et serielt kabel hos cellshoppen.dk Der er kablerne meget
billige.

Mvh Jens

Fra : Thomas More

Dato : 01-08-03 10:04

Hej

Jeg HAR et kabel.....selvom det vist ikke fremgik så godt af mit første
indlæg..

Det jeg mangler er info om hvordan jeg kommer i kontakt med telefonen via
dette kabel