Soltek SL-75DRV5 og ITE smart guardian
Fra : Rune

Dato : 30-07-03 20:53

Hej.

Jeg har et Soltek SL-75DRV5, kt 333 DDR, 266 FSB

Når jeg starter smart guardian, står der at temp. 1 = 52 grader og temp 2 =
201 grader
Dette er selvfølgelig en fejl, men hvordan retter man temp2??

skal der en ekstra føler på? (og hvor får man sådan en?)
eller er det noget opsætning der skal rettes på?

Rune

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 01-08-03 20:58

"Rune" <gustne_runeFJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> skal der en ekstra føler på? (og hvor får man sådan en?)
> eller er det noget opsætning der skal rettes på?

Jeg har selv haft det bundkort indtil for en mdr siden, men ved det bunkort
følger en sensor ledning med, med et stik i den ene ende, hvor der i
manualen vises hvilket stik det skal stættes på, på bundkortet og så den
anden ende sættes på batteriet med det medfølgende tape af en art. Uden den
sat på vil tempen være helt hen i vejret.

Hygge og god weekend

Dorthe