Ny browserversion
Fra : PT

Dato : 30-07-03 19:22

Hej NG!

Jeg er blevet bedt om at hjælpe et familiemedlem med at installere en ny
version af IE. Han har for øjeblikket 5.0 og vil gerne bruge faciliteterne i
6.0
EDB bladenes CD rommer har browsere med også, men er det kun opkoblingslink
eller fulde versioner som kan installeres når man ikke er på og derfor ikke
koster ham internetforbrug. Han har kun et 36.6 modem, så det vil blive
temmelig dyrt, så en komplet version på CD vil være det bedste.

m.v.h. - Peter Toft

Alletiders Morgenmusik.
Danmarks største repertoire!
Rød løber og flag medbringes!
www.morgenmusikken.dk
kontakt@morgenmusikken.dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 30-07-03 19:37

"PT" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er blevet bedt om at hjælpe et familiemedlem med at installere en
> ny version af IE. Han har for øjeblikket 5.0 og vil gerne bruge

Ved ikke lige hvilke faciliteter det er?
6.0 er vel bare blevet lidt bedre til css og html?

> EDB bladenes CD rommer har browsere med også, men er det kun
> opkoblingslink eller fulde versioner som kan installeres når man ikke
> er på og derfor ikke koster ham internetforbrug.

Der er de fulde versioner.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 30-07-03 19:41

<snip snak om fulde versioner af IE6.0>

Glemte lige at du kan slippe for at betale ved at låne på det lokale
bibliotek, mener dog ikke du kan låne det nyeste, men det er vel ikke
nødvendigt.

Hvis du har adgang til en hurtig forbindelse kunne denne side være noget:
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84
Der er også Service Packs til windows NT/2000/XP og office 97/2000/XP

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-07-03 21:55

Soeren Nielsen skrev:

> Ved ikke lige hvilke faciliteter det er?
> 6.0 er vel bare blevet lidt bedre til css og html?

I betragtning af at IE 6 er den første windows-IE der understøtter
boksmodellen korrekt, vil jeg mene at "lidt bedre" er en
underdrivelse.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 31-07-03 22:08

> I betragtning af at IE 6 er den første windows-IE der understøtter
> boksmodellen korrekt, vil jeg mene at "lidt bedre" er en
> underdrivelse.

Ja så skidt, vi kan da godt blive enige om at det er en underdrivelse.
Skulle nok have skrevet at det er Microsofts bedste bud på hvordan en
browser skal tolke css og html.