GTA 3
Fra : Martin Petersen

Dato : 30-07-03 15:06

Hvordan flyver man ordentligt det er kun lykkedes mig at flyve i 3 sekunder,
og hvordan og hvor finder man rampage missionerne?

- Martin Petersen

Fra : Ralph

Dato : 30-07-03 15:12

Rampage missionerne finder du der hvor der står et "alien" hoved og drejer
rundt.

Det er for besværligt at fortælle hvod de allesammen er men du finder dem
nok eller også kan du sikkert finde et kort på nettet hvor de er afbildet.

Ralph.

Fra : Bandit

Dato : 30-07-03 15:22

Denne side kan nok hjælpe dig lidt på vej :)
http://www.oddweb.net/gta4/index.asp

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-07-03 15:32

Martin Petersen wrote:
> Hvordan flyver man ordentligt det er kun lykkedes mig at flyve i 3 sekunder,

Det er også et lortefly uden lige Jeg tror ikke jeg har haft det i
luften i meget mere end 15-20 sekunder.
Prøv at læs lidt på
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_3_dodo.txt

> og hvordan og hvor finder man rampage missionerne?

Rundt omkring. Det er de blå roterende ikoner med kranier på.
De er placeret rundt omkring på de 3 øer.

/Robert

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-07-03 18:15

Et andet spørgsmål, ifølge gta 3's hjemmeside er det muligt at skyde i
bilerne, ved at holde knapperne man bruger til at se til højre og venstre
nede og skydeknappen, men hvis jeg holder de knapper nede, ser jeg bare
bilen forfra, så hvordan gør man det?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-07-03 18:38

Martin Petersen wrote:
> [...]
> bilerne, ved at holde knapperne man bruger til at se til højre og venstre
> nede og skydeknappen, men hvis jeg holder de knapper nede, ser jeg bare

Hold kun én af knapperne nede
Men du kan kun lave drive-by med en Uzi så hvis du ikke har sådan en får
du ikke andet ud af det end et kig ind på fortovet.

/Robert

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-07-03 21:46

> Hold kun én af knapperne nede
> Men du kan kun lave drive-by med en Uzi så hvis du ikke har sådan en får
> du ikke andet ud af det end et kig ind på fortovet.
>
> /Robert

Kan man kun skyde hvis man kigger til siderne?

- Martin Petersen

Fra : KEO

Dato : 31-07-03 10:21

> Kan man kun skyde hvis man kigger til siderne?
>
> - Martin Petersen

Ja desværre kan man kun skyde til siderne, så der kan være nogle problemer
med at styre samtidig. Hvis du skal skyde ligeud skal du have fat i en
motorcykel

Mener også at man kan bruge mp5 til at skyde fra biler, den kan hvertfald
bruges på motorcyklerne.

> Hvordan flyver man ordentligt det er kun lykkedes mig at flyve i 3
sekunder,
> og hvordan og hvor finder man rampage missionerne?
>
> - Martin Petersen

Det med at flyve er ikke så svært, det gælder bare om at have gassen i bund
og holde mumpad( 6 eller 9 nede), så skulle den komme i luften. Det gælder
om at lade den dykke en gang i mellem for at få lidt fart, da den ikke
ligger konstant lige i luften, men du lærer det nok

KEO

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-07-03 10:51

KEO wrote:
> [...]
>>

> Ja desværre kan man kun skyde til siderne, så der kan være nogle problemer
> med at styre samtidig. Hvis du skal skyde ligeud skal du have fat i en

Hvilket godt kan blive halvsvært da der ikke er nogle motorcykler i GTA3

> Mener også at man kan bruge mp5 til at skyde fra biler, den kan hvertfald
> bruges på motorcyklerne.

Jeg har for længst opgivet at finde rundt i modelbetegnelserne for de
forskellige våben, men i GTA3 er kun én type Uzi.

/Robert

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 31-07-03 13:09

Hej Robert,

> Det er også et lortefly uden lige Jeg tror ikke jeg har haft det i
> luften i meget mere end 15-20 sekunder.

Jeg kan heller finde ud af at flyve den skide Dodo, men det kan min kammerat
til gengæld. Han kan i princippet flyve Dodo i så lang tid han vil på sin
PS2 og har også fundet "Ghost City". Han skal dog trykke på en knap konstant
for at holde den oppe så når det bliver for hårdt styrter han *g*.

/Glenn

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-07-03 13:45

> [...]
konstant
> for at holde den oppe så når det bliver for hårdt styrter han *g*.

Hvor ligger Ghost City?

Fra : Simon Nejmann

Dato : 31-07-03 14:51

On Thu, 31 Jul 2003 14:45:16 +0200, "Martin Petersen" <martin@bfbv.dk>