Tomb Raider - The Angel Of Darkness probl~
Fra : Daniel Jespersen

Dato : 30-07-03 14:50

Hej NG!

Jeg kan ikke starte mit Tomb Raider AOD
Der kommer bare en sort skærm, hvor jeg kan høre at en video kører i
baggrunden og bagefter sker der intet.

Min computer:

P4-C 2,4 GHz
Asus P4P800 Deluxe
Nvidia Geforce FX 5600 128 MB Ram
Soundblaster Live! Value

Windows XP SP1 med DirectX 9.0b
Der er de nyeste grafik, lydkort og chipsæt drivere

Er der nogen der har en løsning?

Mvh

Daniel

Fra : Ivan G

Dato : 30-07-03 21:02

> Jeg kan ikke starte mit Tomb Raider AOD
> Der kommer bare en sort skærm, hvor jeg kan høre at en video kører i
> baggrunden og bagefter sker der intet.

Jeg har nøjagtigt det samme problem.....fandt ud af at når jeg alt+tab´ede
mig ud og ind igen, fik jeg et "flimrende" billede frem...har prøvet at
opgradere til v. 1.1......det hjalp ikke. Bruger du detornator-driver..??

Ivan G

Fra : Daniel Jespersen

Dato : 30-07-03 22:10

> Jeg har nøjagtigt det samme problem.....fandt ud af at når jeg alt+tab´ede
> mig ud og ind igen, fik jeg et "flimrende" billede frem...har prøvet at
> opgradere til v. 1.1......det hjalp ikke.

Jeg opdagede også et lignende tricks, bare med Ctrl + Alt + Delete og så
Escape bagefter, men der bliver min skærm bare delt op i to, Tomb Raider i
den ene side og mit windows skrivebord i den anden.
Jeg har hentet en path fra hjemmesiden, men det hjalp ikke særlig meget, men
lidt gjorde det.

>Bruger du detornator-driver..??
Detonator FX version 44.03

Mvh

Daniel

Fra : Dan Stanley

Dato : 30-07-03 21:17

> Jeg kan ikke starte mit Tomb Raider AOD
> Der kommer bare en sort skærm, hvor jeg kan høre at en video kører i
> baggrunden og bagefter sker der intet.

Havde samme problem og såvidt jeg husker opdaterede jeg grafikdriveren eller
så ændrede jeg XP fra 16 til 32 bit.
held og lykke

Dan

Fra : maz

Dato : 31-07-03 10:02

"Daniel Jespersen" > wrote in message > Hej NG!
> Jeg kan ikke starte mit Tomb Raider AOD
> Der kommer bare en sort skærm, hvor jeg kan høre at en video kører i
> baggrunden og bagefter sker der intet.Snip*

Hej!
Prøv at spørge i nyhedsgruppen: alt.games.tombraider (eng)
Nogle derfra har haft lignende problemer, og der er masser af gode råd at
hente....