Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik ønskes: Sommerfugle invasion
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 30-07-03 13:38

Lyset drillede mig lidt, men ud af 100 billeder fik jeg disse 4 pillet
ud (Det er svært at få en sommerfugl til at sidde stille)

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=36281

--
Mvh. Brain, øhh Brian.

http://www.patricia-brinch.dk og http://www.Zelinski.dk

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 30-07-03 14:02

Hej Brian,

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=36281

Synes det er lidt sjovt. Det første billede er af den samme "type"
sommerfugl som jeg netop postede i nat. Vores titler er næsten den samme,
hehe.

Jeg er helt enig med dig i, at det er svært at fange en sommerfugl, men jeg
var så heldig, at den jeg fangede var så doven at den ikke gad at flyve væk
*g*.

Et par pæne billeder du har fået taget.

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 30-07-03 14:21

Hej Glenn.

Har du limet den til stenen eller hvad

>Et par pæne billeder du har fået taget.

Tak.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 30-07-03 14:47

Hej Brian,

> Har du limet den til stenen eller hvad

Det kunne godt se sådan ud, men til sidste fløj den dog sin vej så den var
da i live ;).

Fra : Thassman

Dato : 30-07-03 14:50

> Lyset drillede mig lidt, men ud af 100 billeder fik jeg disse 4 pillet
> ud (Det er svært at få en sommerfugl til at sidde stille)

Flot det må jeg sige.
Den hvide blomst brænder lidt ud, men flot fanget af sommerfuglen.

Mvh
Tommy

--
Visit:
www.FotoFoto.dk -> stedet hvor du kan uploade din billeder til kritik

Fra : Vega

Dato : 30-07-03 14:51

"Brian B. Christensen" <not_for_public@invalid.address> skrev i en
meddelelse news:60ffiv8id0g6ou6g4uta7gv2o9htl04nci@4ax.com...
> Lyset drillede mig lidt, men ud af 100 billeder fik jeg disse 4 pillet
> ud (Det er svært at få en sommerfugl til at sidde stille)
>
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=36281

Hej.

Håber det er i orden jeg bruger din tråd.

Jeg fangede også lige en sommerfugl i min have.

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=36285

Mvh. Lars.

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 30-07-03 22:19

Hejsa fotofolk!

Flotte billeder af sommerfugle ..........

> Håber det er i orden jeg bruger din tråd.

Ditto

> Jeg fangede også lige en sommerfugl i min have.

Ditto

Se den her http://bo.yaboo.dk/kaalsommerfugl.jpg, billedet er stort, jeg har
ikke ændret i størrelsen. Hvad er forresten de bedste måde at resize? jeg
bruger mest Paint Shop Pro og der er 4 forskellige typer resize.

Galleri:
http://www.visuelweb.dk/galleri.htm

Fra : emj

Dato : 31-07-03 02:11

On Wed, 30 Jul 2003 23:18:32 +0200, "Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote:

> Hvad er forresten de bedste måde at resize? jeg
>bruger mest Paint Shop Pro og der er 4 forskellige typer resize.

Smartsize.
Hilsen emj