At bryde en ADSL kontrakt!?
Fra : Carsten Matzon

Dato : 03-04-01 19:32

Hajsa

har en veninde som har bestilt en NE2 forbindelse ved TDC.teknikeren kommer
fredag men hun har i mellem tiden fundet ud af hun ikke skal bruge den da hun
skal flytte herned til mig.hvordan kommer hun ud af den kontrakt?.og kommer
det til at koste?.nogen gode forslag?.kan hun evt. få flyttet den linie
herned til mig?.

mvh

Carsten

Fra : Simon

Dato : 03-04-01 19:39

hun skal sikkert betale for oprettelse eller sådan noget, jeg kan ikke lige
huske hvor længe man binder sig, men hvis i nu siger i skal flytte og have
linien det nye sted er de sikkert forstående - aftal ny teknikkertid....
afbestil.... så skulle den være løst :)

mvh.Simon

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-04-01 19:42

"Carsten Matzon" <carsten@matzon.dk> wrote in message
> [...]
kommer
> det til at koste?.nogen gode forslag?.kan hun evt. få flyttet den linie

Prøv evt. at læse
http://www.opasia.dk/kundeservice/abonnement/adsl_vilkaar.shtml

Jeg har lige prøvet at finde noget.. Men gad ikke liige,, læse alt det..

Ellers kunne hun lige ringe og spørge.

Fra : Rune Klausen

Dato : 03-04-01 20:56

> [...]
kommer
> det til at koste?.nogen gode forslag?.kan hun evt. få flyttet den linie

Man binder sig 6måneder, hun kan godt flytte linien, men det koster vist nok
det samm som at oprette en ny lini.

-Rune

Fra : Carsten Matzon

Dato : 03-04-01 21:02

On Tue, 3 Apr 2001 21:55:41 +0200, Rune Klausen wrote
(in message <9ad9m0$2umq$1@tnews.inet.tele.dk>):

Jah men forklar mig lige hvordan man kan binde sig til noget man ikke har
skrevet under på!?

Carsten

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-04-01 21:03

> On Tue, 3 Apr 2001 21:55:41 +0200, Rune Klausen wrote
> (in message <9ad9m0$2umq$1@tnews.inet.tele.dk>):
>
> Jah men forklar mig lige hvordan man kan binde sig til noget man ikke har
> skrevet under på!?

Hvad siger kundeservice så?

Der er vel ikke noget problem med at opsige den så...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-04-01 21:06

Carsten Matzon skrev:

>Jah men forklar mig lige hvordan man kan binde sig til noget man ikke har
>skrevet under på!?

En mundtlig aftale er lige så god som en skriftlig, den er blot ikke
altid lige så nem at bevise, hvis det skulle komme så langt.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Jakob Paikin

Dato : 03-04-01 21:08

On Tue, 3 Apr 2001 22:01:33 +0200, Carsten Matzon <carsten@matzon.dk>
wrote:

>Jah men forklar mig lige hvordan man kan binde sig til noget man ikke har
>skrevet under på!?

Der er som udgangspunkt ingen formkrav til aftaler i dansk ret - så en
telefonisk bestilling, en e-mail, et klik på et link mv. kan udmærket
udgøre aftaler.

--
Jakob Paikin