Alene hjemme
Fra : Michael Koustrup

Dato : 30-07-03 12:46

Hej
Måske I kan hjælpe mig med at finde en film.
På et tidspunkt mellem 85 og 90 så jeg en amerikansk film, som på dansk hed
Alene Hjemme. Den hanlede om en forfatter, der flyttede ind i et hus for at
skrive en roman, som kom til at handle om vietnamkrigen, hvor han havde
deltaget.
Filmen var vist en gyser, der var mange uhyggelige elementer i, men samtidig
var den også sjov.

Kan I komme i tanke om originaltitlen eller måske et link, hvor jeg kan søge
videre - eller måske har I den derhjemme.

Så vil jeg rigtig gerne høre fra jer.

Med venlig hilsen - Michael Koustrup
Næstved
2685 4528
Koustrup@Stofanet.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 30-07-03 13:02

"Michael Koustrup" <Michael.Koustrup@Wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Kan I komme i tanke om originaltitlen eller måske et link, hvor jeg kan
søge
> videre - eller måske har I den derhjemme.

House
http://us.imdb.com/Title?0091223

Der findes også tre efterfølgere.

Kan købes både på engelsk og amerikansk dvd

--
Jens Thomsen

"Television has brought murder back into the home - where it belongs"
- Alfred Hitchcock

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 30-07-03 14:09

> House
> http://us.imdb.com/Title?0091223
>
> Der findes også tre efterfølgere.
>
> Kan købes både på engelsk og amerikansk dvd

OnAir har også udgivet dem i en DK version.
Fakta solgte både 1'eren og 2'eren til 40kr stykket for ikke så lang tid
siden.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Michael Koustrup

Dato : 30-07-03 15:41

Tak skal i have - det er virkelig fantastisk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 31-07-03 07:05

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> skrev i en meddelelse

> OnAir har også udgivet dem i en DK version.
> Fakta solgte både 1'eren og 2'eren til 40kr stykket for ikke så lang tid
> siden.

Ah. Jeg mente nok, at jeg havde set dem. Men en søgning hos dvdoo gav ikke
noget, så tænkte, at jeg nok havde taget fejl. Dem vil jeg da holde øje
efter.

MVH
Jens

Fra : Kenneth Flatau