Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rep. af meget dyr super8 BAUER projektor
Fra : CCC32651

Dato : 30-07-03 12:17

Jeg har arvet en Bauer T 610 (Bosch) super8 projektor sammen med en
masse film. Jeg ved at projektoren var kæmpe dyr da den blev købe
først i 80'erne (20-25.000kr) men nu er den gået i stykker.

Der er tale om en mekanisk fejl ved "start vrideren", den der vælger
om man afspiller for- eller baglæns og med eller uden lys.

Er der nogen der ved hvor jeg kan få den serviceret? Gerne i
hovedstadsområet eller i Nordsjælland.

Fra : DH

Dato : 30-07-03 13:58

Prøv smalfilmsværkstedet på Vesterbro. Søg på jubii for website og adresse.

mvh
Daniel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-07-03 14:01

ccc32651@vip.cybercity.dk (CCC32651) skrev :

>Jeg har arvet en Bauer T 610 (Bosch) super8 projektor sammen med en
>masse film. Jeg ved at projektoren var kæmpe dyr da den blev købe
>først i 80'erne (20-25.000kr) men nu er den gået i stykker.

Den har aldrig nogensinde kostet i nærheden af det, selvom jeg
ikke husker prisen, den har max. kostet omkring 5.000 kr.

>Er der nogen der ved hvor jeg kan få den serviceret?

Prøv at spørg Bosch.

Robert Bosch A/S, Telegrafvej 1, 2750 Ballerup
Tlf. +45 44 89 89 89. Fax +45 44 89 87 87.
post@dk.bosch.com

--
Knud