Web hos tdc. Hitcounter og gæsteside
Fra : Claus Aaen

Dato : 30-07-03 11:46

Jeg har lavet en hjemmeside med frontpage.
Jeg har tilføjet en hitcounter og en gæsteside via frontpage, men det
virker ikke.
Er der noget som kan hjælpe med det?

Fra : Nakita

Dato : 30-07-03 12:47

"Claus Aaen" skrev d. 30-07-03 11:46 dette indlæg :
> Jeg har lavet en hjemmeside med frontpage.
> Jeg har tilføjet en hitcounter og en gæsteside via frontpage, men det
> virker ikke.
> Er der noget som kan hjælpe med det?

Det er fordi TDC ikke har Front Page Extensions, men prøv at se om TDC
ikke har en tæller og gæsteside som du kan få lob´v at kopiere. Det har
de fleste udbydere.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars

Dato : 31-07-03 16:49

Claus Aaen (slet V5CTL) wrote:
> Jeg har lavet en hjemmeside med frontpage.
> Jeg har tilføjet en hitcounter og en gæsteside via
frontpage, men det
> virker ikke.
> Er der noget som kan hjælpe med det?

Hvad med at tage en tæller og en gæstebog fra et af de
services der er på nettet - der er en del af dem på min
hjemmeside incl. gæstebog - måske kan det bruges?

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 31-07-03 18:52

En tæller udefra er da naturligvis fin, men den kan holde op med at virke,
hvis den henviser til en side/server, der holder op med at fungere.
Men jeg forstår Claus' spørgsmål som "hvordan laver man let og problemfrit
en tæller med FrontPage. Nemt nok: indsæt tælleren der findes i FrontPage -
virker dog kun, hvis din udbyder har FrontPage Extensions sat på sin server.

--
ahw