Motorbåd i Marselisborg
Fra : Snavox

Dato : 30-07-03 10:13

Hej.

Så en motorbåd i Marselisborg lystbådehavn i aftes, som jeg nu forsøger at
finde et billede af og specifikationer på.

Den lå i det sydøstlige hjørne blandt de mindre både, har træskrog med et
frækt sving agter, noget der ligner lyst skindindtræk og er i det hele taget
utrolig smuk.

Kan nogen hjælpe med værft- eller modelbetegnelse?

Venlig hilsen

Poul, landkrabbe

Fra : Claus Tersgov

Dato : 30-07-03 23:49

"Snavox" <snavox@msn.com> skrev i en meddelelse news:3f278c0c$0$24621

> [...]
> frækt sving agter, noget der ligner lyst skindindtræk og er i det hele taget

Det kan være så mange, måske en italiener og måske en amerikaner. Men prøv at
kigge på denne side først, der er en del Chris Craft, og det kunne være en
sådan. Huak at lave en aftale med banken. En meget langvarig aftale!

http://www.herresalongen.com/article/articleview/247/1/10/

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-07-03 00:02

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:bg9htr$24r2

> [...]
> kigge på denne side først, der er en del Chris Craft, og det kunne være en
> sådan. Huak at lave en aftale med banken. En meget langvarig aftale!

Hov, det var det forkerte link, jeg sendte. Disse både er den Italienske kopi
Riva.

Chris Craft kan du bl.a. finde her:
http://www.chriscraftboats.com/Default.aspx?ID=55

Men bemærk, at du skal lede efter de gamle både. Chris Craft laves kun i træ
ved særbestilling. I dag er det alle plastik.

Claus

Fra : Snavox

Dato : 31-07-03 09:35

Hej.

Tak for svaret.

Jeg er klar over, at man skal score en Joker-rekord for at få råd til den
type båd.

> [...]
træ
> ved særbestilling. I dag er det alle plastik.

Jeg har kigget siden igennem inkl. alle links, og bådene minder meget om
den, jeg så i Marselis. Men ingen af dem har den særlige hæk, som sidder på
den sete båd, så jeg leder videre.

Venlig hilsen

Poul