Søger titel: Begynder med "Mother mother..~
Fra : Christian Aagot Rii~

Dato : 30-07-03 07:52

Hej Gruppe,

Jeg søger titlen (og kunsteren) til en sang om en pige der ringer hjem til
sine forældre. Den begynder vist-nok med "Mother Mother / I just called to
say I'm fine".
I versene fortæller hun om hvor godt det går efter hun er flyttet hjemmefra,
men i omkvædet (som er lidt hårdere spillet) synger hun om, hvor sulten og
fattig hun er.

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.

--
Christian
Fjern dyret med den lange hals fra min email-adresse...

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-07-03 08:25

"Christian Aagot Riis" <christian@giraf.aagot.dk> mumbled something in

> [...]
>
> --
> Christian
> Fjern dyret med den lange hals fra min email-adresse...

Hej Christian

Hun hedder Tracy Bonham og Mother Mother er på albummet "The burdens of
being upright"

Du kan finde more om hende på www.allmusic.com

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : Christian Aagot Riis

Dato : 30-07-03 08:54

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.*remove*dk> wrote in message

> Hun hedder Tracy Bonham og Mother Mother er på albummet "The burdens of
> being upright"
>
> Du kan finde more om hende på www.allmusic.com

Takker! Nu har jeg lidt mere info. at tage med ned i pladebutikken.