UFO i Hundige havn
Fra : Morten Guldager

Dato : 30-07-03 07:54

Hejsa,

I går var jeg lige nede i Hundige havn for at spise mig en is.

I den indre havn lå der en katamatan med en UFO overbygning.

Hvad er dog det for en tingest? Den så pænt stor ud. (og mærkelig!)
Findes der et online billede af den? (mine kolleger tror jeg har
drukket)

/Morten

Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 30-07-03 08:39

"Morten Guldager" <spamtrap@mogul.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad er dog det for en tingest? Den så pænt stor ud. (og mærkelig!)
> Findes der et online billede af den? (mine kolleger tror jeg har

Den var på bagsiden af Ingeniøren for et par uger siden, jeg kan desværre
ikke finde billedet på www.ing.dk.

Prøv at skrive til bagsideredaktøren, jeg tror det er bagsiden@ing.dk

mvh

Martin

Fra : Ibber Rene Cairo

Dato : 30-07-03 13:12

Jeg blev så nysgerrig at jeg tog derned
her er billedet af ufoen

http://www.deller.dk/foto/PAViewPhoto.asp?ID=876
"

Fra : Lars

Dato : 31-07-03 00:02

"Ibber Rene Cairo" <123@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg blev så nysgerrig at jeg tog derned
> her er billedet af ufoen
>
> http://www.deller.dk/foto/PAViewPhoto.asp?ID=876
> "

Desværre virker det link ikke.

Lars

Fra : Kurt Becher

Dato : 31-07-03 00:16

"Lars" <velsheda@RemoveThisoncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Ibber Rene Cairo" <123@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre virker det link ikke.
>
> Lars

Det gjorde det altså for at par timer siden!

Måske de bare er ved at opdatere eller hvad ved jeg?!?!

Prøv igen i morgen. Det ser virkeligt mystisk ud!!!

MVH

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 31-07-03 09:46

Nu bliver jeg nød til at spørge dumt, men hvad kan man bruge sådan en båd
til???

Glenn

Fra : Jens

Dato : 31-07-03 07:36

Vær opmærksom på, at Ibber Rene's link fører til et site fyldt med erotiske
fotos ... dog direkte ind til billedet af "ufo'en", som absolut ikke kan
siges at være anstødeligt /:-/

Jens

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 02-08-03 22:54

Nej, den er bare mere usædvanlig end porno ... <smile>

Bjarke