unlock osv
Fra : karsten jørgensen

Dato : 30-07-03 05:41

hej
nu er jeg forvirret efter at ha læst et par tidl posts. jeg troede man kunne
købe hvilkensom helst tlf med tilhørende aboneent, fx telia, få låst den op
og så ploppe sit telmoresim kort i med sit eget nr. Og det kan man ikke?

karsten

Fra : Fischer

Dato : 30-07-03 06:25

> [...]
op
> og så ploppe sit telmoresim kort i med sit eget nr. Og det kan man ikke?

Jo da.
Men der spørges om hvilke abonnementer en telefon kan bruges til UDEN man
unlocker den. Om en TDC telefon evt. kan bruges med et Telmore kort, fordi
det er samme net o.s.v.

Der har jo også været nogen tvivl omkring garanti hvis en telefon unlockes.

*Fischer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-07-03 13:13

karsten jørgensen skrev:

> [...]
>og så ploppe sit telmoresim kort i med sit eget nr. Og det kan man ikke?

Hvorfor tror du pludselig at man IKKE Kan? (Det kan man godt).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lars Christensen

Dato : 30-07-03 14:28

On Wed, 30 Jul 2003 14:13:28 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Hvorfor tror du pludselig at man IKKE Kan? (Det kan man godt).

Det der forvirrer kan måske være at enkelte har haft problemer med en
Nokia 3510i købt med TDC abonnement som ikke virkede med Telmore selv
efter en unlock.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : M_abs

Dato : 02-08-03 13:28

> Det der forvirrer kan måske være at enkelte har haft problemer med en
> Nokia 3510i købt med TDC abonnement som ikke virkede med Telmore selv
> efter en unlock.

Jeg kan ikke bruge mit SmartTalk kort med min nye Nokia 3510i, selv om
telefon siger den er blevet "unlocket", den vil stadig have en kode når
mit smarttalk-kort kommer i, og jeg tror det samme gælder når jeg får mit
nye Telmore-kort som skal erstatte smarttalk.

*suk* *mumle* *skæretænder* *hulk*

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-08-03 15:40

M_abs skrev:

> [...]
>mit smarttalk-kort kommer i, og jeg tror det samme gælder når jeg får mit
>nye Telmore-kort som skal erstatte smarttalk.

Prøv at indtaste denne kode:
#pw+108674526607763+7#

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : M_abs

Dato : 02-08-03 17:52

> Prøv at indtaste denne kode:
> #pw+108674526607763+7#

Du skal have tak for det.
Telefon vil desværre ikke acceptere koden
Jeg har prøvet 2 gange nu tør jeg ikke mere.

Jeg har bestilt et kabel som jeg alligevel skulle have til at uploade
java-programmer med, det skulle komme i løbet af mandag eller tirsdag.
Hvis det så ikke virker, må jeg jo klarer mig i 6 måneder med 2 telefoner,
indtil tdc vil låse den op.

mvh Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-08-03 18:05

M_abs skrev:

>Telefon vil desværre ikke acceptere koden

Hvilken fejl får du, når du indtaster den?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : M_abs

Dato : 03-08-03 23:34

On Sat, 02 Aug 2003 19:04:46 +0200, Lasse Hedegaard wrote:

> Hvilken fejl får du, når du indtaster den?
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Meget simplet "forkert kode"