Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kodak´s dk-site nede - mangler info om dig~
Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 30-07-03 06:29

Jeg har fået at vide at det tager 3 arb-dage at kopiere fra fil til
papir hos Kodak i DK, men kan via deres site ikke finde info omkring
filstørrelser, priser, formater mm.
Da jeg skal bruge billederne lørdag så skal jeg jo have cdérne til min
forhandler dd. så det haster lidt
Håber der er nogle der kan huske hvordan det virker hos dem.
--
Yours Faithfully
Allan Beach

Fra : -Thomas H-

Dato : 30-07-03 07:03

"Allan Beach Jensen" <admin@freestyle.dk> wrote in message
> [...]
> forhandler dd. så det haster lidt
> Håber der er nogle der kan huske hvordan det virker hos dem.

Du kan gøre det lige så hurtigt på foto.opasia.dk

Jeg har lige fået nogle fremkaldt der, og dem er jeg meget tilfredse med..
Lige nu har de 10x15 til 1,49 kr.

Med Venlig Hilsen

-Thomas H-

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 30-07-03 07:27

-Thomas H- skriver:

> Du kan gøre det lige så hurtigt på foto.opasia.dk
>
> Jeg har lige fået nogle fremkaldt der, og dem er jeg meget tilfredse med..
> Lige nu har de 10x15 til 1,49 kr.

Ved det godt, men har tidligere sammenlignet billederne fra TDC (som ikke vil
sige hvem der egentlig laver deres billeder!) med Kodak´s og vil anbefale dig
at prøve en fremk. fra Kodak da jeg mener at der er en klar forskel på
kvaliteten.

Derfor så skal (vil) jeg bruge Kodak´s lab.

Samtidig skal det så også lige siges at prisen ikke er afgørende (lev. -tiden
er) men at jeg kan få bill. hos min lokale fotobutik betyder meget da jeg her
kan få den service som jeg betaler for.

// Allan Beach

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 30-07-03 07:46

> <cut> fra TDC (som ikke
> vil sige hvem der egentlig laver deres billeder!)

Tip: Alle de steder jeg har set med online fotofremkaldelse som ikke drives af
sitet selv (fx Bilka, Føtex, Opasia osv.) kan man identificere hvem der
fremstiller billederne ved at gå ind og se på kontaktinfo ved returnering af /
klager over billeder - alle sådanne henvendelser går nemlig direkte til labbet

http://foto.tdconline.dk/hjaelp/faq7 kan man se at det er CeWe Color der
laver billeder for foto.opasia.dk

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk

Fra : Per M

Dato : 30-07-03 15:02

Kodak.dk laver ikke deres billeder selv mere - det er overgivet til Gabs i
Tønder www.gabs.dk, hvor du også kan få lavet billeder online. Kvaliteten
hos Gabs plejer ikke at fejle noget - tværtimod.
Resten af Kodaks aktiviteter er flyttet til Sverige, da de har lukket deres
danske afdeling.
mvh.
Per M

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 31-07-03 07:32

Per M skriver:

> Kodak.dk laver ikke deres billeder selv mere - det er overgivet til Gabs i
> Tønder www.gabs.dk, hvor du også kan få lavet billeder online. Kvaliteten
> hos Gabs plejer ikke at fejle noget - tværtimod.

Jeps, det kan jeg kun bekræfte da jeg har ringet til dem for at høre hvordan
mm.

> Resten af Kodaks aktiviteter er flyttet til Sverige, da de har lukket deres
> danske afdeling.

Ikke helt, der er faktisk hele 7 mennesker tilbage i DK til at betjene 5,5
mill. danskere

--
Yours Faithfully
Allan Beach

Fra : Jens Valentin

Dato : 30-07-03 13:18

> Jeg har lige fået nogle fremkaldt der, og dem er jeg meget tilfredse med..
> Lige nu har de 10x15 til 1,49 kr.

digitalshoppen.dk har 10x15 til 1,00 kr

Fra : jess

Dato : 30-07-03 17:48

digitalshoppen.dk har 10x15 til 1,00 kr
og så kan du få dem leveret i alle COOP (brugsen. kvckly mm) foretninger i
danmark.

mvh.

Jess

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 31-07-03 07:36

jess skriver:

> digitalshoppen.dk har 10x15 til 1,00 kr
> og så kan du få dem leveret i alle COOP (brugsen. kvckly mm) foretninger i
> danmark.

Takker, men det er ikke prisen jeg går efter men kvaliteten

Tror det er på tide at lave en test af hvordan kvaliteten rent faktisk er hos
de forsk. forhandlere. Nogle der allerede har en oversigt over hvilke store
labs i DK der printer, og en liste over dem der laver print i mindre målestok?

--
Yours Faithfully
Allan Beach