Betingelse
Fra : Sinkbæk

Dato : 03-04-01 19:13

Jeg har flg. datobehandling:
$fredag_kl20 = date("l, G:i");

-Derefter vil jeg gerne have følgende betingelse:
if ($fredag_kl20 == Friday, 20:00) { et eller andet }

Problemet er nu at jeg også gerne vil have at { et eller andet } også skal
udføres efter kl. 20 eksempelvis frem til lørdag - hvordan laver jeg dette?

-Mvh.
-Thomas Sinkbæk

Fra : Lars Petersen

Dato : 03-04-01 22:51

"Sinkbæk" <ts@8888nvr.dk> wrote in message
> [...]
skal
> udføres efter kl. 20 eksempelvis frem til lørdag - hvordan laver jeg

if ((date("w") == 5) && (date("H") >= 20)) { echo "et eller andet"; }

skriver "et eller andet" fredag fra kl 20 til midnat.

--
-
Lars