Sikkerhedskode på TeleFona?
Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 29-07-03 23:53

Hej

Jeg har to TeleFona Nokia 3210, hvor standard sikkerhedskoden 12345 ikke
virker. De er ikke ændret af mig, så det må være en kode TeleFona (nu
overtaget af TDC) har sat.

Er der nogen der kender den?

Jeg har også prøvet med disse 'standardkoder' som jeg har fundet her i NG's,
men ingen virkede....
24062 - 17072 - 48621 - 73312

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-07-03 00:06

Peter Brandt Jørgensen wrote:
> Jeg har to TeleFona Nokia 3210, hvor standard
> sikkerhedskoden 12345 ikke virker.

Find en med et datakabel og få den aflæst, fx en
unlocker. Jeg har et kabel og bor på Vestsjælland.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : michael P.

Dato : 30-07-03 09:43

> Find en med et datakabel og få den aflæst, fx en
> unlocker. Jeg har et kabel og bor på Vestsjælland.
>
> --
Jeg har haft samme problem. kunne heller ikke få koden til at virke, hverken
12345 - eller den jeg fik i LogoManager.
Jeg skulle lave et totalt reset i NookTools før jeg fik gang i den igen.

Mvh.: Michael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-07-03 10:17

michael P. wrote:
> Jeg har haft samme problem. kunne heller ikke få koden
> til at virke, hverken 12345 - eller den jeg fik i LogoManager.
> Jeg skulle lave et totalt reset i NookTools før jeg fik gang i
> den igen.

Det har jeg også oplevet, men telefonen blev bare sat til
opladning og bagefter virkede koden.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Søren Christensen

Dato : 30-07-03 19:01

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3f278cfc$0$13254$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Det har jeg også oplevet, men telefonen blev bare sat til
> opladning og bagefter virkede koden.
>
> --

Hvilke by på vestsjælland bor du i? Har en 3310 med samme problem.
Er selv fra Slagelse...

Venligst

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-07-03 21:00

Søren Christensen wrote:
> Hvilke by på vestsjælland bor du i?
> Har en 3310 med samme problem.
> Er selv fra Slagelse.

Fuglebjerg, kommer tit til Slagelse.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-07-03 21:01

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Fuglebjerg, kommer tit til Slagelse.

Prøv forresten Tommy, han har i hvert fald
udstyret, http://www.d9n.dk/, og han bor i
Slagelse.

--
Mvh.