Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik Ønskes: "Schmetterling"
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 29-07-03 23:35

Hej NG,

Nu har jeg forsøgt mig med lidt mere seriøse billeder og vil gerne have lidt
kritik af den. Gerne med henblik på noget jeg kan gøre bedre.

Nogle af motiverne har jeg brugt før, men synes jeg har fanget dem lidt
bedre denne gang.

Links:
http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_1014_web.jpg
Sommerfugl

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_1016_web.jpg
Sommerfugl

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_1019_web.jpg
Sommerfugl

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_1020_web.jpg
Sommerfugl

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_0992_web.jpg
Blomst

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_0993_web.jpg
Blomst

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_0994_web.jpg
Blomst

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_0995_web.jpg
Blomst

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_0997_web.jpg
Blomst

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_0998_web.jpg
Blomst

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_0999_web.jpg
Blomst

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_1000_web.jpg
Blomst

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_1001_web.jpg
Blomst

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_1002_web.jpg
Blomst

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_1003_web.jpg
Blomst

http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_1012_web.jpg
Bi

Jeg ved, at det er mange billeder, men kig gerne dem alle sammen igennem,
tak .

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

Fra : max

Dato : 30-07-03 00:26

> [...]
> kritik af den. Gerne med henblik på noget jeg kan gøre bedre.
>
> Nogle af motiverne har jeg brugt før, men synes jeg har fanget dem lidt
<snip>
> http://www.tyranno.dk/digitalphotos/flowers/Img_1012_web.jpg
> Bi

Det er flot, rigtigt flot, farverne er lige ud af Monet, super..!-max-

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 30-07-03 01:22

Hej Max,

> Det er flot, rigtigt flot, farverne er lige ud af Monet, super..!-max-

Mange tak . Det er jo motiverende at få besked om.

Jeg går ud fra, at du mener nogenlunde alle billederne og ikke kun bi'en,
right?

Synes jeg har fanget sommerfulgen godt og blomster også ang. farverne :).