Nokia 6610.... ud af vinduet...
Fra : HappyHenrik

Dato : 29-07-03 22:51

Ja sådan kan det gå... skulle lige tømme en taske for sand, da jeg lige
glemte at min telefon lå i sidelommen..... en flyvetur fra 2.sal kan den
ikke holde til....

Så nu står jeg og skal bestille en ny, da garantien formentlig ikke dækker
mit lille uheld :0)

Mit spørgsmål går så på, jeg har en håndfri inst. sæt i bilen til min 6610 -
findes der andre modeller der passer til den holder ? eller er jeg tvungen
til at købe en 6610 igen ?

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-03 09:15

"HappyHenrik" <ask@me.invalid> wrote in message
> Ja sådan kan det gå... skulle lige tømme en taske for sand, da jeg lige
> glemte at min telefon lå i sidelommen..... en flyvetur fra 2.sal kan den
> ikke holde til....

Næsten gang du vil af med en mobiltelefon vil jeg da gerne give en 50'er
plus porto

> [...]
6610 -
> findes der andre modeller der passer til den holder ? eller er jeg tvungen

Er det ikke lidt forskelligt fra håndsæt til håndsæt?

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Lars

Dato : 30-07-03 10:32

> Ja sådan kan det gå... skulle lige tømme en taske for sand, da jeg lige
> glemte at min telefon lå i sidelommen..... en flyvetur fra 2.sal kan den
> ikke holde til....

Den tlf må også ha været fyldt med sand, så kan man lige så godt drøne den
ud

Mit display holdt en uge, så ramte jeg en bordkant med tlf i lommen. Nyt
cover 300,- kr.
De er sgu ikke så holdbare som de gode gamle nokia modeller.

Lars

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 30-07-03 12:03

On Wed, 30 Jul 2003 11:32:16 +0200, "Lars" <hult@nspimage.dk> wrote:

> [...]
>cover 300,- kr.
>De er sgu ikke så holdbare som de gode gamle nokia modeller.

3510 Holder heller ikke særligt godt i displayet, har smadret det første
display samt skadet et cover . Altid noget at de (coversne) "kun"
koster 200 kr.
Flemming Jacobsen

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 30-07-03 12:24

Jeg kunne da godt tænke mig din defekte telefon.

Men følgende telefoner har samme tik i bunden, og kan
anvende samme tilbehør.

(6610) - 7210, 7250

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 30-07-03 15:46

"HappyHenrik" <ask@me.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke holde til....
>
> Så nu står jeg og skal bestille en ny, da garantien formentlig ikke dækker
Surt show!

> Mit spørgsmål går så på, jeg har en håndfri inst. sæt i bilen til min
6610 -
> findes der andre modeller der passer til den holder ? eller er jeg tvungen
> til at købe en 6610 igen ?
Selve stikket i telefonen er et såkaldt Pop-port (benyttes af en del nyere
nokiaer fx. 6610, 6100 og 7210) Jeg vil også tro at holderen fysisk passer
til disse 3 modeller, da deres størrelse er næsten ens.

Jeg vil godt købe din defekte 6610er , hvis du er interesseret skriv direkte
til min e-mail (nrjosephsen@NO_SPAMjyde.dk uden teksten NO_SPAM self.) om en
evt. pris.

VH
Nikolaj Riis Josephsen